Cijena, sitnica

Ova Alfa Romeo 1900C Sprint Supergioiello Ghia s posebnom karoserijom je rijedak dio povijesti

Jedna od samo 20 proizvedenih, ova Alfa Romeo 1900C Sprint Supergioiello tvrtke Ghia vozila je na reliju Monte Carlo

1953. Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello

 Car & Classic

Dok je gotovo svaka klasična Alfa doista umjetničko djelo za sebe, postoje neke kreacije koje su ipak iznad njih. 33 Stradale, C52 Disco Volante i 1750 GTV samo su neke od njih, ali ova Alfa 1900C Sprint Supergioiello iz 1953. je priča za sebe. I zadivljujuća, i rijetka, čak se može pohvaliti i trkaćom baštinom, a sada se prodaje.

image

1953. Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello

Car & Classic

Alfa Romeo 1900 bila je prva koja je napravljena na proizvodnoj liniji. Alfa je odlučila isporučiti brojne karoserije s jedinstvenom šasijom koja bi se mogla koristiti za stvaranje vrhunske ponude. Najpoznatiji svjetski dizajneri počeli su raditi na platformi 1900, uključujući Zagato, Touring, Pininfarinu i Bertonea.

image

1953. Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello

Car & Classic

Supergioiello je izradio Ghiu i pokazalo se da je jedan od najrjeđih. Ono što se ovdje nudi smatralo se jednim od manje od 18-20 planiranih, a samo ih je šest dovršeno. Ovaj konkretni primjerak izvorno je za natjecateljsku upotrebu kupio Gumersindo Garcia Fernandez, koji se s njim utrkivao na reliju Monte Carlo 1955. godine.

image

1953. Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello

Car & Classic

Zatim je prodan drugom vozaču relija, koji ga je nastavio voziti do 1961. kada mu je jedna nesreća zaustavila natjecateljske dane. Kasnije je otkriveno da je automobil opremljen drugačijim nosom od Carrozzeria Touringa zbog složenosti originalnog dizajna.

Ali zahvaljujući restauraciji portugalskog kolekcionara, Cognolato, tvrtka koja se specijalizirala za restauraciju nekih od najlegendarnijih dizajna talijanskih karoserija, rekreirala je originalnu Ghia karoseriju automobila.

image

1953. Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello

Car & Classic

Najnovija restauracija automobila vratila mu je izvornu nijansu Rame Metallizzato (metalni bakar), s livrejom koja nosi njegov originalni natjecateljski broj "400". Od završetka radova, automobil je prešao samo 78 km. Aukcija, čiji je domaćin Car & Classic, završava 24. rujna, s početnom cijenom od 640.000 funti (742.000 eura).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 13:39