Vječno popularnu Corollu, koja je godinama bila jedan od najprepoznatljivijih i najpouzdanijih modela japanskog proizvođača, naslijedilo je Toyotino 'zlato', model Auris.
Iako posjeduje sve kvalitete za uspješno konkuriranje ostalim modelima u klasi, ponajviše Astri i Golfu, čini se da za uspješnu promjenu imena ipak treba mnogo više vremena, ali i truda, nego što su to pretpostavili Toyotini marketinški stručnjaci. U svakom slučaju, Auris je po svim mjerilima u rangu sa svojim konkurentima, što nam je potvrdio i testni model s 1.6-litrenim benzincem i Cool paketom opreme.
Što se tiče dizajna, Auris je pomalo konzervativan. No, sudeći prema njemačkim konkurentima, to i nije neka veća mana. Interijer je izrađen od vrlo kvalitetnih materijala, a završna obrada je već tradicionalno na visokoj razini. Ispod poklopca motora krije se 132 KS snažan benzinac, koji je prava mjera za Auris.
Osim što do stotke stiže za solidnih 10 sekundi te mu maksimalna brzina iznosi 195 km/h, svakako je pohvalna i potrošnja, koja se na testu s nešto dinamičnijom vožnjom prosječno kretala oko 7,5 litara. Za prijenos snage zadužen je šeststupanjski ručni mjenjač koji karakteriziraju kratki i precizni hodovi, a pohvalan je i smještaj ručice mjenjača na središnjoj konzoli. Ovjes je odlično balansiran, odnosno nudi optimalan omjer između udobnosti i voznih osobina.
Testni model opremljen je Luna Cool paketom opreme, koji uz ostalo sadrži automatski dvozonski klima-uređaj, kožnu ručicu mjenjača i upravljača, elektični paket… Cijena 1.6-litrenog Aurisa s već spomenutim paketom opreme iznosi 19.000 eura, što je prihvatljiv iznos ako u obzir uzmemo kvalitetu, opremljenost i snagu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....