NOVI MOTOR

TEST: PEUGEOT 208 1.2 PureTech Kombinacija snage i niske potrošnje

Sjajan mali turbo motor pravi je dobitak za gradski Peugeot 208
 Željko Puhovski/EPH

Model 208 najprodavaniji je model u gami Peugeota, a nedavno je doživljava prvo zatezanje bora. Istini za volju, više od toga nije ni bilo potrebno. Osvježavanju se pristupilo vrlo oprezno, ali sveobuhvatno. Od novosti koje se najlakše uočavaju na generalno dinamičnijem vanjskom limu su agresivnije oblikovani prednji branik i velika maska hladnjaka, sadu u kromiranom okviru.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Novost su i 3D LED stražnja svjetla, nove boje karoserije uključujući i atraktivnu Orange Power, nove mogućnosti personalizacije te novi dizajn naplataka od 15 do 17 cola. Kako bi ostao u korak s aktualnim trendovima, redizajnirani 208 je dobio više opreme, poglavito one koja se odnosi na sigurnost u gradskom prometu - poput sustav automatskog kočenja pri brzinama do 30 km/h (Active City Brake), kamere za pomoć pri parkiranju i sustav poluautonomnog parkiranja. Usto, svaki je Peugeot 208 opremljen sigurnosnim sustavima (ESP, ABS, EBA, EBFD) koji su mu još 2012. osigurali rezultat od pet zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti.

U unutrašnjosti vozača kao i do sada dočekuje karakterističan i-Cockpit s minijaturnim upravljačem i instrumentima poviše njega, te 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Testni je primjerak pokretao novi trocilindarski 1,2-litreni PureTech sa 110 KS opremljen sustavom izravnog ubrizgavanja goriva pod pritiskom od 200 bara i turbopunjačem nove generacije. Uparen je sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem lakog hoda, a premda je srce trocilindarsko, u vožnji ga je zahvaljujući snažnom ‘puhanju’ turba kroz cijelu skalu okretaja (bez izražene turbo rupe) lako zamijeniti za 4-cilindarski motor da nije karakterističnog ‘zujanja’ trocilindraša.

Sjajan je to izbor za one koji češće voze izvan gradskih zidina, posebice ako se osvrnemo na potrošnju od 4,9 litara koliko nam je trošio na testnoj ruti, što je vrlo blizu tvorničkom obećanju od 4,5 litara. Konačno, novi maleni turbo benzinac pravi je dobitak za gradski Peugeot 208 koji uz mudro biranje paketa opreme čak nije ni preskup.

1.2 PureTech 110 Allure

TEHNIČKI PODACI

Motor turbobenzinski, 1199 ccm

Snaga 110 KS pri 5500/min

Moment 205 Nm pri 1500/min

Mjenjač 5-stupnjeva, ručni

Pogon prednji

Dimenzije 396 x 173 x 146 cm

Osovinski razmak 253 cm

Prtljažnik 285/1076 litara

Masa 1135 kg

Brzina 190 km/h

0-100 km/h 9,6 sekundi

Potrošnja 4,5 l/100 km

Ispuh CO2 103 g/km

Cijena 116.719 kuna

S doplatama 130.343 kuna

Dodatna oprema: metalik boja * paket vidljivost * električno preklapanje retrovizora * vanjski paket Menthol White * stražnje senzore za pomoć pri parkiranju * alu naplaci 16 Tifone crni brilliant

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. ožujak 2024 17:05