RAZUMNIJI IZBOR

TEST Infiniti EX 30d: Ugodan dizajn, odličan motor i manjak prostora

Trolitreni common-rail 6-cilindrični turbodizelaš raspolaže s respektabilnih 238 KS i 550 Nm okretnog momenta

Dizelski motor ključan je za uspjeh na europskom tržštu. Svjestan te činjenice, Infiniti odnedavno nudi i moćan common-rail V6 za model EX, manji od dva dostupna luksuzna SUV-a. Novi 3-litreni motor nastao je u suradnji s Nissanom, odnosno gotovo je istovjetan onome koji se ugrađuje u Pathfinder, a raspolaže sa 238 KS i čak 550 Nm okretnog momenta koji se na sve kotače prenose putem sedmobrzinskog automatskog mjenjača.

Vrlo elastičan

Novi motor odlično pristaje EX-u te se već nakon nekoliko kilometara vožnje nameće kao bolji izbor u odnosu na snažni, ali rastrošniji 3,7-litreni benzinac.

Spomenuti moment dobro je raspoređen pa moćan V6 snažno vuče već od 1500 o/min, a elastičnost je i pri višim brzinama impresivna. Jednako kao i uglađenost u vožnji koju jamči, među ostalim, vrlo dobra zvučna izolacija. Osim vrlo dobrog ovjesa, o udobnosti se brinu dobra sjedala i raskošan interijer koji je u slučaju testiranog primjerka s paketom GT Premium Black Edition vrlo bogato opremljen.

Sadrži sve od automatskog klima-uređaja, ksenonskih svjetala i kožnih sjedala do adaptivnog tempomata, 19-inčnih naplataka, velikog pomičnog staklenog krova, navigacijskog i niza drugih naprednih sustava. Jedino što donekle ograničava udobnost u kabini jest malo manja ponuda prostora za putnike na stražnjim sjedalima, koja je kod konkurenata osjetno veća.

Bogata oprema

EX30d u vožnji je impresivan jer, osim udobnosti, pruža i vrlo respektabilne vozne osobine. Položaj za upravljačem nije previsok, nego upravo dovoljno viši nego kod limuzina da pruža bolji pregled ceste, a sjedala ne umaraju ni nakon višesatne vožnje. Testirani EX30d s paketom GT Premium Black Edition stoji 71.080 eura, a ionako dobro opremljena početna verzija stoji 59.178 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 03:04