Uz nedavno osvježenje kompletne game nove Citroenove premium marke DS (statrala 2014.) stigao je i novi vizualan identitet svih modela (DS 3, DS 4, DS 5). Usto, središnji DS 4 odsad je moguće naručiti i u povišenoj i robusnijoj crossoverskoj izvedbi pod nazivom Crossback.
N a taj način Francuzi se i s linijom DS priključuju trendu popularnih svestranih kvazi terenaca - posve logičan potez. U sklopu facelifta, svaki DS4 dobio je novu masku hladnjaka s velikim DS logotipom, posebna svjetla u kombinaciji diodne tehnologije i ksenona, a isključivo za Crossback je rezervirana podnica odmaknuta od tla za dodatna tri centimetra. K tome su pridodane i posebne obloge blatobrana, sivi krovni nosači, crna kućišta retrovizora i stražnji spojler te prepoznatljivi crni detalji na prednjem braniku.
Djeluje to na oko vrlo atraktivno, posebice ako je auto lakiran u Tourmaline narančastu boju popit našeg testnog primjerka. Luksuza i 'štosnih' rješenja u kabini, pak, nije nedostajalo ni ranije dok je DS još nosio oznake Citroena poput kokpita preuzetog iz modela C4 koji je za ovu priliku podignut na luksuzniju razinu s kvalitetnijim materijalima i dopadljivom kombinacijom tamnih tonova i metaliziranih umetaka, a sada je ovdje i šik panoramski vjetrobran s pomičnim sjenilima. Mlađe će generacije veseliti opcije CarPlay i New Mirror Screen, koje omogućavaju prikaz funkcija doslovno svih današnjih pametnih telefona na središnjem zaslonu.
Sjedala sprijeda su udobna i s dobrom bočnom i potporom za bedra, dok stražnja klupa pak i danas izaziva oprečne komentare. Zapravo ulazak na stražnju klupu, jer DS 4 ima bitno manja stražnja vrata (koja nemaju mogućnost otvaranju prozora), posredno i uži otvor te manje mjesta za glave straga od bratskog C4. Tako ulazak straga neće psovati tek oni nižeg rasta ili pak djeca. Ako ste tip ljudi kojima je 'čaša vode uvijek na pola puna', tada ćete gledati na dodatna dvoja vrata kao na blagodat s obzirom da vaš DS 4 doživljavate kao atraktivan coupe s benefitom. Dakle, sve je stvar gledišta koje ste zauzeli, a DS 4 se može nazvati avangardnim kako god okrenuli, a to se i očekuje od jednog od jednog automobila koji nosi oznaku legendarne 'Žabe'.
Zato je obujam prtljažnika od 385 litara sasvim solidno prostran i lako dostupan. U vožnji pak, DS 4 Crossback nudi zavidnu dozu udobnosti zahvaljujući povišenoj karoseriji i nešto 'mesnatijim' gumama, ali se i osjetnije naginje pri bržim prolascima zavojima. Kombinacija 2,0-litrenog dizelaša od 180 KS uparenog sa 6-stupanjskim automatikom, ovakav DS 4 Crossback gotovo da se bezobrazno razmeće snagom i momentom (400 Nm) u svim prilikama, čak toliko da na skliskoj podlozi pri kretanju zna dobro proklizati i bez dodavanja punog gasa. Upravljanje je s druge strane sigurno i dosta direktno, a zamjerili bismo tek činjenicu da je kolo upravljača za današnje pojmove preveliko. Po pitanju potrošnje nakon sedmodnevnog testa ona se u kombiniranim uvjetima ustabilila na 6,6 litara, čemu je pridonio i fino podešen te nenametljivi Start&Stop sustav. Za kraj ostavili smo cijenu: ovaj DS 4 Crossback 2.0 BlueHDi 180 S&S Sport Chic do registracije (s još podosta doplata) stoji točno 276.705 kuna. Dosta, no utjeha je da uvodni model s dizelašem od 120 KS stoji povoljnijih 226.733 kune.
2.0 BLUEHDI S&S Sport Chic
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1997 ccm
Snaga 132 kW/180 KS pri 3750/min
Moment 400 Nm pri 200/min
Pogon na prednje kotače
Mjenjač automatski, 6 stupnjeva
Dimenzije 428,4 x 181 x 152,9 cm
Osovinski razmak 261 cm
Prtljažnik 385/1021 litru
Gume 225/45 R18
Masa 1340 kg
MJERENJA
Brzina 217 km/h
0-100 km/h 9,3 sekunde
Potrošnja 6,8 l/100 km
Cijena 263.562 kuna
S doplatama 276.705 kuna
OPREMA SPORT CHIC: automatska dvozonska klima • automatska svjetla • dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo • automatski brisači • pomoć pri parkiranju straga, aluminijski pragovi • prijenosna svjetiljka i 12V utičnica u prtljažniku • pristup i pokretanje vozila bez ključa • 7-inčni tablet osjetljiv na dodir s USB/Bluetooth/CD • svjetla za maglu s bočnim osvjetljenjem * regulator/limitator brzine • unutrašnjost koža/tkanina Dinamica • podvozje povišeno za 3 cm • obloge blatobrana • crni prednji kraj i spojler…
DOPLATE: metalik narančasta Tourmaline • kameru za vožnju unatrag • pomoć pri parkiranju sprijeda • sustav za nadzor mrtvog kuta • 18-colni naplaci od lake legure Brisbane • rezervni kotač smanjenih dimenzija / Ukupno 13.143 kuna
---
Kako bismo novi Autoklub.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Autoklub.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr/autoklub.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....