Tri godine nakon što se pojavio na tržištu, aktualni C4 Grand Picasso blago je osvježen. Toliko blago da će izmjene na prednjoj masci i svjetlima primjetiti samo vozači oštrog oka, no prostranom francuskom monovolumenu ionako nisu bile potrebne posebne izmjene da bude dopadljiv. Rastegnut na 460 cm, za osjetnih je 17 cm duži od C4 Picassa i predstavlja rijetko viđenu riznicu prostora. Koja pritom vozača i putnike tetoši kao neki wellness centar.
Foto: Marin Tomaš
U ogromnom putničkom prostoru, osvijetljenim ne samo velikim vjetrobranskim staklom nego i prostranim panoramskim krovom, prednja sjedala su opremljena masažnom funkcijom, a kraljevski smještaj osiguran je i putnicima u drugom redu gdje se nalaze tri odvojena sjedala ispred kojih su praktični avionski stolići. Svako se neovisno može spuštati i preklapati, pa i pomicati naprijed – nazad. Mjesta za noge tako ima na pretek, a na kraće relacije iskoristiva su i dva dodatna sjedala skrivena u podnici ogromnog prtljažnika. I s podignutim sjedalima u trećem redu broji 170 litara, a spuštanjem sjedala raste do maksimalnih, za ozbiljne dostavljačke akcije dovoljnih 1843 litre.
Pritom je pristup i tu lagodan – velika, masivna vrata odižu se na struju, i to prilično brzo što posebno dobiva na vrijednosti kad vani pada kiša, a nemate kišobran. Udobno je i za velikim, kožom obloženim upravljačem, čak i kad vam nije do masiranja. Za to su osim udobnog sjedala i visoko postavljenog 6-stupanjskog mjenjača zaslužni i pregledni instrumenti. Na kojima se, pritom, podaci mogu slagati, pa pa vozač može odabrati želi li pred sobom, i na kojem mjestu na ploči, imati informacije s navigacije, putnog računala, okretomjera...
Za motorizaciju je zadužen provjereni dizelaš 2.0 HDi sa 150 KS. Radi uglađeno i uvjerljivo ubrzava čak i kad se prostrana unutrašnjost nakrca putnicima i prtljagom pa baš uvijek treba paziti na brzinomjer kako biste bili sigurni da nećete platiti kaznu za jurnjavu. Maksimalna brzina, naime, iznosi 210 km/h… Potentni dizelaš pritom je i prilično štedljiv. Uz pažljivije doziranje papučice gasa, u prosjeku troši nešto manje od 6 litara. Što je izvrstan rezultat obzirom na masu i ne baš aerodinamičnu pojavu. Upravo zato na višim brzinama u unutrašnjost probija huk vjetra oko retrovizora i prednjih nosača... Cijena francuskoj krstarici, koja se obiteljskim vozačima zavlači pod kožu brzinom svjetlosti, starta na 158.900 kn, a testirana izvedba Intensive plaća se 201.900 kuna.
2.0 BLUEHDI Cijena 201.900 kuna Do registracije 243.319 kuna OPREMA INTENSIVE • atermičko vjetrobransko staklo • kamera za vožnju unatrag • krovni nosači • Citroën Connect Nav • automatska dvozonska klima • automatski brisači • automatska svjetla • paket djeca - sjenila za sunce u drugom redu, ogledalo za nadzor… |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....