Hyundai ix35 odigrao je možda i presudnu ulogu za korejskog proizvođača u Hrvatskoj i Europi. Do tada je Hyundai uglavnom percepiran kao povoljni brend, a od pojave ix35 postao je predmet želja. Ništa čudno. Korejski SUV nudi sve što kupci traže, od cjenovno povoljnije verzije s prednjim pogonom i benzinskim motorom, do raskošnije, ali i po džep zahtjevnije izvedbe s pogonom 4x4 i snažnim dizleašem od 184 KS. Bogatiji model ćemo testirati u duljem vremenskom razdoblju.
Hyundai ix35 je prisutan na tržištu već tri godine, ali još nije dosadio. Linija je aktualna i nema potrebe za radikalnim promjenama. U unutrašnjosti je također sve na svojem mjestu, a paket iThink nudi dovoljno opreme da bismo automobil mogli proglasiti ‘de luxe’. Od izreke ‘koža, klima mahovina’, nedostaje (srećom) samo potonja, ali tu je električno podešavanja sjedala te mali zgodni detalj, kamera za stražnje parkiranje koja se očitava u retrovizoru. Pravi ‘stars wars’ dodatak, koji će odmah potkupiti svakog klinca. Osim toga, ix35 je pravi obiteljski automobi, s pregršt mjesta i sasvim solidnim prtljažnikom od 465 litara, koji preklapanjem sjedala naraste na 1435 litara.
Na papiru 184 KS zvuči impoznatno, ali treba znati kako ix35 ne nastupa u muha kategoriji, prije bismo rekli da sa 1525 kilograma to je na granici ulaska u ring sa braćom Kličko. Na koncu se to vidi i po performansama, koje nisu sportske, ali su sasvim solidne - do stotke se dolazi za 10 s i razvija 194 km/h. Jako je ugodan u vožnji, no smatramo kako bi automatski mjenjač (dostupan za 8250 kn) bolje pristajao čitavoj priči.
Hyundai ix35 s jačim dizelašem (u ponudi je i 1.7 CRDI sa 115 KS) i opremom iThink stoji 203.452 kune. To je odličan odnos uloženog i dobivenog, tim više jer dolazi uz 5-godišnje jamstvo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....