Prvi dizelski motor u povijesti tog luksuznog brenda svoju premijeru ima u crossoveru FX koji je trenutno njihov najprodavaniji model, a kasnije ove godine identičan će dizelaš biti dostupan i u drugim modelima iz game.
Novi common rail trolitreni V6 turbodizelski motor nastao je u suradnji s Renaultom, a uz snagu od 238 KS, u vožnji najviše impresionira okretni moment od 550 N/m koji osigurava snažna međuubrzanja. Za izmjenu brzina brine se sedmostupanjski automatski mjenjač, a 'šaltati' se može i uz pomoć polugica smještenih iza upravljača.
Premda se može očekivati skeptičnost kupaca prema spajanju dizelskog motora i Infinitijeva crossovera, nakon nekoliko kilometara provedenih za upravljačem, svaka predrasuda postaje neargumentirana. Snažan motor odlično se snašao pod prednjim poklopcem, tako da će svi ljubitelji sportske, pa čak i agresivne vožnje bez ikakve dvojbe biti oduševljeni.
Na listi prioriteta kod kupaca Infinitijevih modela potrošnja je vjerojatno na posljednjem mjestu, no svakako treba pohvaliti prosjek od devet litara koji smo ostvarili na brdovitim prometnicama u okolici Barcelone.
Dizelski predstavnik Infinitija u Hrvatskoj dostupan je s osnovnim GT, te bogatijim Sport paketom opreme koji uz mnoge napredne tehnološke i sigurnosne sustave uključuje impresivne 21-inčne naplatke. Infiniti FX 30d dostupan je za 76.727 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....