Kupnja jeftinih novih guma ili rabljenih vrhunskih gumamože postati važno pitanje jer su troškovi guma znatno porasli zahvaljujući sve većim kotačima na vozilima. To čini rabljene gume primamljivim prijedlogom, ali treba li biti u iskušenju i ne kupiti nove jeftinije?
Stručnjak Jonathan Benson traži odgovor na to pitanje, konkretnije, barem kad su u pitanju cjelogodišnje Michelin CrossClimate 2 gume koje su se pokazale iznimno dobro u testovima, zaradivši pohvale za iznimnu upravljivost na snijegu i mokroj podlozi uz razumne performanse na suhoj podlozi. Također mogu biti skupe, jer novi set za prosječan SUV može doseći i preko 1000 eura.
U međuvremenu, nešto malo poznatiji brend Tomket Allyear može biti "lakši" za džeparac, kao i rabljeni set Michelinki. Za simulaciju rabljenog kompleta CrossClimate 2 guma, sve četiri su strojno obrađene na samo 2,2 milimetra dubine profila. To je malo iznad preporuke američkog Ministarstva prometa za zamjenu guma, a zatim su postavljene na automobil i vožene još 4000 kilometara.
Isto je učinjeno s Tomket Allyear gumama, a dva nova seta obje marke uključena su u test radi potpune usporedbe. Unatoč značajnom nedostatku u dubini gaznog sloja, istrošene Michelinke su imale brže vrijeme kruga u snježnim uvjetima u usporedbi s potpuno novim Tomket jeftinim gumama.
U pitanju je samo nekoliko sekundi, ali rabljeni Michelin zadržao je mnogo više svojih performansi u usporedbi s istrošenim Tomketom. Što se tiče osjećaja, Tomket više podupravlja, a Michelinke su bile malo nedorečene pri kočenju. Ipak, pohvala ide gotovo istrošenom kompletu guma CrossClimate 2 u odnosu na novi set cjelogodišnjih guma Tomket Allyear. Iznenađeni?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....