Continentalova guma PremiumContact prenosi ono najbolje od već poznatih PremiumContact5 i SportContact5 što se tiče udobnosti, trajnosti i sportskih značajki, a zahvaljujući inovativnim rješenjima s novom gumom namijenjenom svim putničkim vozilima, a posebice modelima premium marki, od kojih se traže vrhunske vozne osobine i zavidna razina udobnosti, postignut je golem napredak. Ona omogućava najvišu moguću razinu sigurnosti u vožnji, pogotovo po mokrome, u što smo se i sami uvjerili u centru za vožnju Groß Dölln na nekoliko pripremljenih ispita za testiranje guma.
Foto: Continental
Na asfaltu bivšeg vojnog aerodroma nekadašnjeg Sovjetskog Saveza blizu Berlina gume su se pokazale primjerenima svim, često i ekstremnim zadacima, a bilo je čak i zabavno. Posebice se to odnosi na prvi ispit kojem smo pristupili, slalomskoj vožnji specifičnim vozilima Ranger sa stražnjim pogonom na potrošenim gumama u simuliranim kišnim uvjetima. Koliko je bitan “grip” na mokroj podlozi pri ekstremnim promjenama težišta, nakon puno izlijetanja i nesigurnosti pri prolasku između čunjeva, iskusili smo tek kad smo s montiranim potpuno novim gumama Continental PremiumContact6 puno brže i sigurnije odvezli slalom.
Koliko je nova Continentalova guma dobra i sigurna na mokrome, uvjerili smo se i u sljedećem ispitu, kad smo ih iskušali nakon vožnje Mercedesom C-klase s gumama jednog “budget” proizvođača. Slalom na suhoj podlozi i ekstremna kočenja s modelima Audi A3 te vožnja stazom u VW Golfovima GTI bili su ispiti koji su pokazali koliko je sportskih osobina sadržano u smjesi guma Continental PremiumContact6, koje su se od mučenja umorile vrlo, vrlo kasno. Naposljetku, guma Continental SportContact5 pobijedila je na više od 60 neovisnih testova ljetnih guma, a nova ljetna guma obavlja sve još malo bolje i postiže vrhunsku oznaku A za mokro prianjanje.
Ukratko Novom univerzalnom premium gumom Continental popunjava prostor između gume za limuzine koja iziskuju visok stupanj udobnosti vožnje i gume za klasične sportske modele Uz nove sastojke smjese, inovativni uzorak gazne površine te gipku geometriju, šestica u usporedbi s prethodnicom nudi do 15 posto poboljšanja u učinkovitosti upravljanja, otporu kotrljanja, kilometraži i kvaliteti vožnje, u što smo se uvjerili na poligonu u Groß Döllnu Continental je uspio ponuditi gumu koja objedinjava zahtjeve za sigurnošću, udobnošću i upravljivošću, a osmislili su novi sastojak smjese sa sintetičkom amorfnom silikom koja osigurava kraći put kočenja na mokrom |
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....