Veliki električni Audi e-tron već gotovo dvije godine vozi hrvatskim cestama, a ovih dana je dobio i društvo, dvije klase manji i cijenom pristupačniji Q4 e-tron. Vozi na modularnoj korporacijskoj platformi MEB osovinskog razmaka 2,76 metra, primijenjenu i na VW ID.4 i Škodi Enyaq, s kojima dijeli i pogonsku tehnologiju s baterijama kapaciteta 55 i 77 kWh i elektromotorima snaga 170, 204 i 299 KS.
Potonja ima i 4x4 pogon (quattro). Nov model već je dostupan na hrvatskom tržištu, zasad u dvije pogonske verzije sa stražnjim pogonom. Početna pod oznakom 35 e-tron (55 kWh i 170 KS) košta 363.337 kuna, a snažnija 40 e-tron (77 kWh i 204 KS) starta na 412.612 kuna (s poticajem 70.000 kuna manje, ali dobar popust može se dobiti i članstvom u udruzi Strujni krug). Prva ima doseg 340, druga 520 kilometara, a obje na brzim punjačima (snage 100, odnosno 125 kW) svojih 80 posto kapaciteta postižu za 38 minuta. Međutim, samo 10 minuta punjenja dovoljno je za doseg od novih 130 kilometara.
Dimenzije su kompaktne, na pola puta između klasičnih Q3 i Q5, na što sugerira i sama oznaka modela. Uglavnom, dužina od 4,59 metra, širina od 1,87 i visina od 1,61 metar pružaju lijepu komociju i daju prtljažnik od priličnih 520 litara. Kasnije stiže i dizajnerski dinamičnija izvedba Sportback.
Nov model se vanjskim izgledom uklapa u poznatu Audijevu dizajnersku liniju, ali kao i veliki e-tron, ima svojih specifičnosti Isto se može reći za digitalizirani interijer prilagođen električnom pogonu, u kojem se izdvajaju lebdeća središnja konzola i veliki ekrani. Novost je i head-up sustav proširene stvarnosti, koji putem senzora i kamera projicira više informacija od klasičnog head-upa.
Poslovična Audijeva tehnološki i dizajnerski sofisticirana unutrašnjost u novom e-tronu ima i zanimljive specifičnosti, kao što je lebdeća središnja konzola s tipkama u ulozi mjenjača
Audijev novitet dostupan je od 363.337 kuna (s poticajem 293.337 kuna), a dobar popust može se dobiti i članstvom u udruzi Strujni krug
Plug-in hibridne verzije za gotovo cijelu gamu
Audi je s plug-in hibridnim izvedbama nešto manjim, ali učinkovitim intenzitetom već elektrificirao većinu postojećih modela (A3, Q3 i Q5, A6 i A7 te Q8). Zajednička crta im je sinergija turbobenzinskih motora s električnima (stoga i dodatna oznaka e u nazivu) i vanjski punjivom baterijom, što sve skupa uz veliku snagu omogućuje nisku potrošnju, ali i dosege samo na struju dovoljne za obavljanje standardnih dnevnih obaveza. Snaga je u rasponu od osnovnih 204 KS u A3 Sportback do maksimalnih 462 KS u raskošnim A8 i Q8, dok su cijene raspona 309.830 kuna za A3 Sportback 40 TFSIe do 948.946 kuna za najskuplji, luksuzni A8 60 TFSIe quattro. S poticajem cijene se umanjuju 40.000 kuna, a uz posebne uštede za male i srednje poduzetnike kupnja je još povoljnija.
Audi A3 Sportback 40 TFSIe
Audi Q3 45 TFSIe
Audi Q5 TFSIe
Audi Q8 60 TFSIe
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....