KOMPAKT ZA PET

Mazda u 2021.: Trojka u vrhunskoj formi i nakon dvije godine na tržištu

Još od predstavljanja krajem 2018. aktualna četvrta generacija Mazde3 skuplja komplimente za svoj atraktivan dizajn i vozne osobine
Mazda 3
 Mazda

Aktualna Mazda3 ni nakon više od dvije godine nije izgubila ništa od svježine i atraktivnosti svojeg dizajna. U formi hatchbacka hrabro je preslikala konceptni automobil Kai, dok dizajnerskim izričajem umjereniji, ali naglašeno elegantni sedan, dimenzijama nadmašuje prvu generaciju Mazde6, što ‘trojki’ daje format punovrijednog obiteljskog automobila.

No, bez obzira koju karoserijsku formu odabrali, krasi je minimalistički uređena i vizaulno pročišćena unutrašnjost, fini materijali na razini najskupljih predstavnika klase, izvrsna ergonomija i udobnost te već od osnovnih inačica vrlo bogata serijska oprema.

image
Mazda 3
Mazda

Ponuda je za 2021. godinu proširena dodatnim kombinacijama motora, mjenjača i opreme. Dizelaša više nema u ponudi, no osnovni dvolitreni Skyactiv benzinac G122 sada je dostupan i s automatskim mjenjačem, snažniji G150 može se kombinirati s više opcijskih paketa, a revolucionarni Skyactiv-X je unaprijeđen (detaljnije na stranici 51), pa sada ima više snage (137 kW/186 KS) uz nižu potrošnju.

image
Mazda 3
Mazda

Štoviše, potrošnja, a time i emisija CO2 prema WLTP-u, smanjena je kod svih verzija, što se uz promjenu sustava obračuna trošarine blagotvorno odrazilo i na cijenu, pa su osnovne verzije Mazde3 sada dostupne za manje od 160.000 kuna.

Ukratko

image
Mazda 3
Mazda

Ponuda ‘trojke’ za aktualnu godinu proširena je dodatnim, najrazličitijim kombinacijama motora, mjenjača i opreme. Skyactiv-X je također unaprijeđen te sada nudi 186 KS

image
Mazda 3
Mazda

Perforirana koža
Vrhunska završna obrada i birani materijali dominiraju kokpitom već u osnovnim inačicama. Uz paket ‘Luxury’ dolaze presvlake od perforirane crne kože, a uz motor Skyactiv-X crvene ili bijele

Jastuci za koljena
Projekcijski head-up zaslon i digitalna instrumentna ploča dolaze serijski u svim paketima opreme, baša kao i adaptivni radarski tempomat. ‘Trojka’ je prva Mazda sa zračnim jastukom za koljena

Bose sa 12 zvučnika
Opcijsko Bose ozvučenje dostupno je uz razumnu doplatu od 3.500 kuna i donosi ukupno 12 zvučnika, uključujući niskotonce u posebnim kućištima i subwoofer

image
Mazda 3
Mazda

Pogon na sve kotače uz Skyactiv-X
Pogon na sva četiri kotača kao opcija uz Skyactiv-X motor: rijetkost je u segmentu kompaktnih automobila i jasno pokazuje na koje suparnike cilja ‘trojka’. Skladna forma skriva raskošne vanjske dimenzije, koje Mazdu3 stavljaju u sam vrh svoje klase

Brže upravljanje
Sustav Mazda Connect nove generacije nudi pojednostavljeno i brže upravljanje funkcijama, pregledniji izbornik i veliki 8,8-inčni središnji zaslon poboljšane razlučivosti

image
Mazda 3
Mazda

Serijski s aluminijskim naplacima
Suptilni detalji otkrivaju motorizaciju: ako je pod prednjim poklopcem revolucionarni Skyactiv-X, okvir prednje maske i 18-inčni aluminijski naplatci kod hatchbacka bit će crno lakirani, a inače su tamno sivi. Sve Mazde3 serijski dolaze s aluminijskim naplatcima

Ukupno 68 izvedbi
Kada se iskombiniraju obje karoserijske varijante sa svim dostupnim motorima, mjenjačima i pogonom te četiri temeljna i četiri opcijska paketa, raspoloživo je ukupno čak 68 verzija Mazde3

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 22:06