VOZILI SMO

NAPUHANI TOPOLINO Vrhunska udobnost i prostranost

Novi fiat 500 L predstavlja višenamjenski obiteljski automobil koji kombinira vrhunski stil ikonskog modela 500 te prostranost i funkcionalnost obiteljskog automobila po očekivanoj cijeni od 15.500 eura za početni model

Minijaturni Fiat 500, koji je na tržištu već pet godina, bio je pun pogodak. Sada Talijani u salone šalju i model 500 L koji bi trebao predstavljati Fiat 500 za obitelj i ponoviti uspjeh dva broja manjeg brata.

Sa 4140 mm duljine i platformom budućeg Punta, dodatnim dvojim stražnjim vratima i prostorom za pet putnika, novi 500 L zadovoljave sve kriterije modernih višenamjenskih vozila. Kako se vozi, imali smo prilike iskušati u Torinu gdje smo na izbor imali sve tri motorne izvedbe s kojima će se isporučivati. Prvo smo sjeli u onaj s tehnički najnaprednijim motorom, dvocilindričnim 0.9-litrenim TwinAir benzincem sa 105 KS. U praksi ovaj motor sjajno pristaje odraslom Fiatu 500. Sa 105 KS dovoljno je snažan, bruji karakterističnim zvukom koji proizvode dva cilindra, a momenta ima sasvim dovoljno u svim režimima vožnje. Pritom mu i šeststupanjski ručni mjenjač odlično pristaje. Isprobali smo i zasad jedini dizelaš u ponudi, 1,3-litreni Multijet sa 85 KS. Solidnih 200 Nm ovom četverocilindrašu osiguravaju dobar potisak pa se dobro nosi i s masom Fiata 500 L od 1,3 tone. Treći je motor u ponudi dobro poznati 1,4-litreni benzinac sa 95 KS koji bi po svoj prilici trebao biti i najtraženiji.

Za upravljačem prostranog 500 L sjedi se visoko, preglednost na sve strane je odlična, ovjes se odlično nosi i s lošijim asfaltnim podlogama, a poželjeli smo jedino nešto direktniji upravljač. Unutrašnjost Fiata 500 L nudi začuđujuće mnogo prostora za pet putnika, mnoštvo korisnih pretinaca, varijabilnost i prtljažnik s čak 400 litara iskoristivog prostora.

Sva četiri bočna vrata su velika i široko se otvaraju pa je ulazak u unutrašnjost iznimno jednostavan. Kupcima je na rasplaganju i veliki izbor personalizacije automobila s bezbroj kombinacija boja na karoserije i unutrašnjost te bogatom ponudom presvlaka i ostalih elemenata u interijeru. Novi Fiat 500 L osvaja izgledom, čistim i štedljivim motorima te prostranošću i varijabilnošću, a kada u listopadu počne prodaja u Hrvatskoj, osnovni bi model prema najavama trebao stajati oko 15.500 eura.

Napad na Mini Countryman

Novi Fiat 500 cilja na Mini Countryman od kojeg je osjetno pristupačniji, no konkurent će biti i modelima poput Citroena C3 Picasso. Dakle, prema Minijevom receptu sada nastupa i Fiat, a za sljedeću godinu najavljena je izvedba 500 XL sa sedam sjedala, potom povišena crossover izvedba, kao i Fiat 500 SUV s pogonom 4x4 kojeg smo imali prilike nakratko vidjeti na prezentaciji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. rujan 2024 02:02