Salon automobila u Ženevi već standardno svake godine osim proizvođača automobila privlači i tuning kuće koje predstavljaju svoje verzije serijskih modela. Nisu razočarali niti ove godine, pa smo tako imali prilike vidjeti mnoštvo impresivnih dorađenih modela. Treba napomenuti kako je društvo raznoliko - od tuniranih dizelaša preko dorada automobila koji su predstavljeni tek prije nešto više od mjesec dana pa sve do posebnih kreacija s milijunskim ciframa. Donosimo pregled nekih od izloženih modela:
ABT Audi Q8
Njemačka tuning kuća pokazala je kako vjeruje u dizelaše unatoč tome što se spomenute motore u posljednje vrijeme spominje u negativnom kontekstu (zabrane ulaska u gradove itd.). Model u pitanju je Q8 50 TDI - za one koji nisu upoznati s novim oznakama Audija, ispod poklopca je 3,0-litreni TDI motor od 286 KS i 600 Nm okretnog momenta. Naravno, u ABT-u su povećali snagu na 330 KS uz 650 Nm okretnog momenta. Kako to obično biva s ABT-om, dizajnerski tim odradio je mnogo posla, pa se tako na prednjem dijelu nalaze novi usisnici za zrak, splitter i crna "Singleframe" maska. Monstruozni SUV postavljen je na 22-inčne ABT Sport GR naplatke. Na stražnjem dijelu Q8 je dobio ono što mu je oduvijek nedostajalo - prave nastavke ispušnog sustava...Palac gore za ABT! Uz spomenuti Q8, na ABT štandu izložen je i dorađeni dizelski A6 50 TDI...
ALPINA B7
I dok na BMW štandu bavarski proizvođač izlaže osvježenu Seriju 7, Alpina je već pokazala svoju izvedbu! Prve isporuke Alpine B7 XDrive očekuju se ove jeseni s okvirnom cijenom bez poreza od oko 125.000 eura. Što se tiče snage, B7 raspolaže sa 600 KS koliko istiskuje 4,4-litreni V8 twin-turbo stroj, pa ova limuzina do 100 km/h iz stajanja stiže već za 3,5 sekundi i zaustavlja se na tek 330 km/h, što ju čini najbržom limuzinom na svijetu! U usporedbi s dosadašnjim modelom B7 ubrzava bolje za 0,1 sekundu i 18 km/h je brži u špici. Od ostalih izmjena 8-stupanjskom automatiku je prerađena upravljačka jedinica, dok je kompletan sportski ispuh od nehrđajućeg čelika olakšan. Pojačane su i kočnice s većim diskovima, dok su na karakteristične 20 colne (po želji 21 colne) Alpina naplatke navučene Michelin Performance gume.
BRABUS B900
Brabus je, baš kao i svake godine, odlučio za salon u Ženevi pripremiti nešto posebno. Ovaj put su tako doradili Mercedes-Maybach S650. Snaga 6,0-litrenog V12 motora povećana je sa serijskih 630 KS i 1000 Nm okretnog momenta na čak 900 KS i 1500 Nm okretnog momenta! Upravo zbog toga ovaj model je dobio naziv Brabus 900. Od vizualnih promjena ističu se novi odbojnici, Brabusovi znakovi kao i masivni, mat crni naplaci. U unutrašnjosti se uz krov sa zvijezdama po uzoru na Rolls-Royce modele ističu Brabusova sjedala kao i nova razina zabave koja se nudi putnicima straga...
MANSORY BUGATTI CHIRON
Tuning kuća Mansory još je jednom "šokirala" svojim kreacijama, a glavna zvijezda njihova štanda bio je dorađeni Bugatti Chiron. Očekivano, snaga motora nije mijenjana, no zato je automobil dobio kompletnu novu vanjštinu sa mnoštvom karbona, proširenjima na karoseriji i novim naplacima. Ne moramo napominjati kako su komentari publike bili prilično različiti...
SINGER Porsche 911
Posebno je zanimljivo na štandu Michelina, gdje je izložen, kako u kompaniji Singer zaslužnoj za ovu doradu kažu, najnapredniji zrakom hlađeni Porsche 911. Službeno ime projekta je DLS (Dynamics and Lightweight Study), a kao što samo ime govori naglasak je stavljen na što bolje performanse i reduciranje ukupne mase. Ispod poklopca se nalazi 4,0-litreni atmosferski motor ukupne snage čak 500 KS. Uz izmjene na ovjesu, tu su i BBS magnezijske felge od 18 cola uparene s Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Da, mjenjač je ručni s potpisom kompanije Hewland, a vlasnik bira postavke. Bit će proizvedeno 75 primjeraka, a svaki ima paprenu cijenu - 1,8 milijuna dolara!
TECHART GTstreet RS
Njemačku tuner TechArt odlučio je predstaviti svoju "finalnu verziju" Porschea 911 991.2 Turbo S, a napravit će samo 10 primjeraka. Snaga 3,8-litrenog motora povećana je na čak 770 KS uz 920 Nm oretnog momenta. Do stotke sprinta za 2,5 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 340 km/h. TechArt je odlučio "Ukrasiti" ga i brojnim vizualnim doradama, pa je tako ugrađeno mnoštvo karbonskih elemenata, adaptivni stražnji spojler kao i posebni naplaci inspirirani bolidima Formule. Za monstruozan zvuk brine se novi ispušni sustav od titana...
TOPCAR Inferno G-klasa
Karbonski aerodinamični umeci i zelena boja detalji su koji odlikuju novu preradu Mercedesa-AMG G63 pod nazivom Inferno u režiji tunera Top Cars. Ultralagani materijali tako se mogu vidjeti posvuda na limu plemenitog terenca - na branicima, vratima, poklopcu motora, pa čak i na poklopcu rezervnog kotača. Pritom je zamijenjena originalna prednja maska na kojoj je sada umjesto amblema Mercedesa trokrake zvijezde postavljen logo tuning kuće. Logo se nalazi i na brojnim drugim dijelovima poput završetaka ispuha, na dodacima na prednjem braniku i stražnjem spojleru, a poviše vjetrobrana ugrađena su LED dnevna svjetla. Ruska tuning kuća ove vizualne dorade naplaćuje 40.000 eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....