PETOBOJ ZA NASLOV

Velika petorka unutar 25 bodova:Napeto da napetije ne može biti...

Onaj tko vozi Ferrari ne utrkuje se za sebe, već za boje Ferrarija. Massa mora pomagati Alonsu - poručio je šef talijanske momčadi Luca di Montezemolo

Borba za ovogodišnji naslov prvaka u Formuli 1 sve se više zahuktava. Sve smo bliže opciji da se ime najboljeg u 2010. sazna tek poslije prolaska kroz cilj posljednje utrke sezone u Abu Dhabiju.

'Velika petorka' koja od polovice sezone, ali u različitim ulogama vodi bitku za titulu, uoči četiri posljednje utrke sezone ulazi unutar samo 25 bodova razmaka od prvog do petog. Što praktički znači da bi i s jednom pobjedom, uz “slaganje” ostalih rezultata Jenson Button mogao skočiti s petog na prve mjesto ljestvice.

Napeto da napetije ne može biti, a kakav će rasplet biti nemoguće je predvidjeti. Tim više što se ove sezone situacija mijenja od utrke do utrke i čvrstog favorita nemoguće se istaknuti. Red Bullovci Vettel i Webber možda imaju najbolji bolid, Lewis Hamilton je gladan pobjeda i najagresivniji od cijelog društva, Jenson Button se već pokazao kao pravi lukavac, dok Fernando Alonso osim Ferrarija i vlastitog umijeća kao ”prvu pomoć” ima i - Felipea Massu. Španjolac je, što se tiče situacije, unutar momčadi sigurno u najboljoj poziciji jer jedini može računati da će momčadski kolega puhati u njegova jedra.

Naime, Vettel ne može očekivati pomoć od Webber jer se i Australac jednako kao Nijemac bori za naslov. Identična je situacija u boksu McLarena, obojica vozača su još uvijek u igri, a to znači da nitko od njih nema preferirani status unutar momčadi.

- Onaj tko vozi Ferrari ne utrkuje se za sebe, nego za boje Ferrarija - poručio je šef talijanske momčadi Luca di Montezemolo i bez suzdržavanja rekao što očekuje od Masse. - Mora biti pri vrhu i mora oduzimati bodove ostalim vozačima i tako pomoći Alonsu.

U konačnici to nije ništa novoga, to se znalo još od srpnja i onog famoznog Massinog puštanja pobjede Alonsu u Hockenheimu zbog kojeg je strategija Ferrarija završila na stupu srama, ali je u konačnici prošla bez većih posljedica (bez kazne FIA-e) iako je bilo evidentno kako su koristili momčadske naredbe koje su - zabranjene. I ako zatreba, nema sumnje da će ih koristiti ponovo.

Pitanje je samo može li se Massa doista ugurati na party ove petorice na vrhu. Ima bolid koji bi mu to trebao omogućiti, ali želi li to? Jer ako Alonso osvoji naslov, onda bi Brazilac definitivno mogao dobiti stalni status vozača broj 2 u momčadi. A to sigurno ne bi želio.

- Felipe je i uvijek će biti broj 1 u Ferrariju! - opet je poručio Montezemolo, ali svima je jasno da je to samo rečenica forme radi kako bi ohrabrio Brazilca.

- Nisam novi Ferrarijev Rubens Barrichello. Ako to postanem, odmah ću prestati voziti, ne želim se boriti za drugo mjesto. Situacija je trenutačno takva, Fernando je trenutačno u boljoj poziciji, pomoći ću mu da osvoji naslov, ali ne priznajem da je bolji vozač od mene - ponosno je zaključio Massa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 11:55