SCHUMACHER

'U meni ima mnogo vatre'

Hoće li Michael Schumacher i nakon ove sezone ostati u Mercedesu tek ćemo vidjeti i saznati kada završi aktualno Svjetsko prvenstvo Formule 1...
German driver Nico Rosberg and German seven-time world champion Michael Schumacher pose during the presentation of the new Mercedes GP Petronas Formula 1 team, at the Mercedes Museum in Stuttgart, southern Germany, on January 25, 2010. Having retired in 2006, the 41-year-old broke his three-year hiatus to sign a three-year contract to race for Mercedes GP and reunite with Ross Brawn, the man who orchestrated all of his world drivers' championship titles. AFP PHOTO / Patrick HERTZOG
 AFP

Mnogi mediji slute da će se Mercedes zahvaliti sedmerostrukom svjetskom prvaku, te da će 41-godišnji Schumacher vrlo brzo po povratku na stazu završiti svoju avanturu u ovoj momčadi.

Prije ove sezone se popularni Schumi spektakularno vratio u svijet Formule 1, no rezultati nisu bili na razini očekivanja. Trenutačno je Schumacher na devetom mjestu ukupnog redoslijeda sa tek 46 osvojenih bodova. No, legendarni Nijemac je uvjeren da ostaje i da će iduće godine pokazati daleko više u nastupima.

- Nico i ja smo se ove sezone privikavali na novi bolid. Privikavanje je moglo proći i bolje, ali prave rezultate najavljujem za iduću godinu - rekao je Schumacher.

Mnoge važne osobe iz svijeta Formule 1 su se izjasnile da je povratak Schumija zapravo bila pogrešna odluka, no Michael se ne slaže s tim: - Ima mnogo vatre u meni. Uostalom, teško je bilo očekivati da ću nakon dosta godina pauze i dalje voditi glavnu riječ. No, iduće godine sam spreman na to.

Engleska momčad koja se u Formuli 1 natječe od ove godine, Lotus Racing, sljedeće će godine u Svjetsko prvenstvo ući s novim imenom i novim motorom...

Lotus sljedeće godine mijenja ime i dobavljača motora



Potvrdio je to u Singapuru, uoči vikenda koji će završiti 15. utrkom sezone, ravnatelj momčadi Tony Fernandes. Ime novog dobavljača motora nije želio otkriti, ali se šuška da je riječ o Renaultu. Trenutačno Jarno Trulli i Heikki Kovalainen voze s Cosworthovim motorom.

Što se tiče promjene imena, ona je posljedica činjenice da Fernandesova kompanija dijeli pravo na korištenje legendarnog imena u povijesti Formule 1 zajedno s malezijskom autokompanijom Proton, koja sljedeće sezone kreće u natjecanje u serijama GP2 i GP3 pod imenom Lotus ART.

ART Grand Prix, druga kompanija u projektu, inače je u vlasništvu Nicholasa Todta, sina aktualnog predsjednika Međunarodne federacije autosportova (FIA) Jeana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 01:42