Proizvođači električnih automobila usredotočeni su na aerodinamičnu učinkovitost kako bi maksimizirali njihov domet, zbog čega agresivni sportski stil na EV-ovima nisu česta stvar. Iako Porsche Taycan tvornički izgleda dosta 'divlje', to nije dosta za Avante Design, koji je nedavno predstavio elemente karoserije za prvi električni model marke iz Stuttgarta.
Cilj Avante Designa bio je 'preoblikovati EV u nešto malo sportskije', a inspiracija je dobivena iz Porschea 911 GT3 RS. Paket Avante Designa uključuje prednji branik s većim usisnicima sportskog izgleda i definiranijim linijama, koji se stapa s proširenim blatobranima i usisnikom ispod prednjih svjetala. Prednja hauba dobiva još jedan ventilacijski otvor, a snižena je i visina automobila, čime je dodana vizualna prisutnost.
Stražnji kraj dobio je mnogo više pažnje: difuzor je dobio novi dizajn, a umjesto središnje smještenih ispušnih cijevi koje krase GT3 RS-a, na njihovo mjesto je ugrađeno središnje kočiono svjetlo, što malo podsjeća na bolide Formule 1. Šećer na kraju, Taycan je od Avantea dobio ogromno stražnje krilo, koje mu pristaje kao 'saliveno'.
Paket vizualne nadogradnje mnogo dodaje Taycanovom izgledu tako da uglađenost limuzine spaja sa sportskim karakterom i činjenicom da je riječ o Porscheu. Međutim, ako baš ne želite da vaš EV izgleda kao trkaći automobil, tu je i opcija bez masivnog stražnjeg krila i nekih ostali elemenata. Avante Design svakako je dobra vijest za rastuću zajednicu zaljubljenika u električne automobile.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....