DVOJE POGINULIH

Tesla Model S se zabio u drvo i izgorio, forenzičari utvrdili: ‘Za volanom nije bilo nikoga!‘

Ovo postavlja i pitanje o sigurnosti električnih vozila u slučaju nesreće zbog požara nakon pucanja litij-ionske baterije
Tesla, sudar
 Matt Dougherty Twitter

Još otkako je Tesla u rujnu 2014. godine predstavio Autopilot, ta napredna značajke pomoći vozaču predmet je rasprava.
Prema lokalnoj policiji u Teksasu, dvije osobe su smrtno stradale nakon što se Teslin Model S zabio u drvo i planuo, bez ikoga na vozačkom mjestu.

Uzrok nesreće, koja se dogodila u večernjim satima je Teslin Autopilot vjeruju u policiji, a Nacionalni odbor za sigurnost prijevoza naveo je kako značajki "nedostaje odgovarajućih zaštitnih mjera".
Preliminarna izvješća sugeriraju da je automobil vozio velikom brzinom i nije uspio skrenuti, nakon čega se zabio u drvo.

Jedan od stradalih muškaraca nalazio se na suvozačevom, a drugi na stražnjem sjedalu. Američka kompanija koja proizvodi električne automobile, koja obično ne odgovara na upite medija, nije se službeno oglasila nakon nesreće ni u nedjelju.



Još uvijek nije jasno je li Autopilot bio uključen prije nesreće, no policijski službenik okruga Harris kod Houstona Mark Herman izjavio je kako su forenzičari prema položaju izgorenih tijela nakon udara u drvo utvrdili da nitko nije upravljao vozilom.
Također je izjavio kako je vatrogascima bilo potrebno četiri sata i više od 30.000 litara vode kako bi ugasili požar, a s obzirom na to da baterija Tesle nije prestajala gorjeti, prisiljeni su bili kontaktirati Tesla Motors za savjet.
Ovo postavlja ozbiljno pitanje o sigurnosti električnih vozila u slučaju nesreće jer puknuće litij-ionske baterije općenito, može dovesti do požara.

Istini za volju, i benzin je također izuzetno zapaljiv, no za razliku od proizvođača električnih automobila, proizvođači tradicionalnih automobila imaju mnogo više iskustva po tom pitanju. A, ovo nije prvi takav incident. Dogodila su se najmanje već 23 sudara povezana s Teslinom autonomnom značajkom, koja su pod istragom Nacionalne uprave za sigurnost prometa na autocestama, ali prva nesreća sa smrtnim ishodom u kojem na vozačevom mjestu nije bilo vozača.

Kompanija je nekoliko puta već prethodno upozorila kako Autopilot nije potpuno autonomni sustav i da još uvijek zahtijeva stalnu pažnju na cesti prilikom korištenja. "Tu pozornost Tesla provjerava samo jednim senzorom na upravljaču, čime je ostavljen prostor za zloupotrebu", upozorio je američki Nacionalni odbor za sigurnost prometa još prošle godine. Istraga o nesreći u kojoj su poginule dvije osobe još uvijek traje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 22:22