Trendovi na tržištu automobila se mijenjaju, a proizvođači automobila moraju im se prilagoditi ako žele zadržati dobre rezultate na tržištu. Još jedna stavka koja se u posljednje vrijeme sve više mijenja su ciljane skupine velikih proizvođača automobila. To je posebno izraženo kod Rolls-Roycea. Luksuzna marka prije je bila "rezervirana" za aristokraciju, no u današnje vrijeme se sve više mladih zvijezda u usponu odlučuje se na kupnju modela sa znakom Spirit of Ecstasy. Uz to, nakon dugo razmišljanja čelni ljudi marke odlučili su na tržište plasirati svoj prvi SUV model, a kako kažu, na to su se odlučili slušajući želje svojih kupaca.
I dok su u prošlosti vlasnici Rolls-Royce modela rijetko bili za upravljačem svojih limenih ljubimaca, budući da bi uz luksuzni model gotovo uvijek imali privatnog vozača koji bi ih vozio na golf, sastanke, imanje pored grada itd. , sada je ta usluga sve manje zastupljena. Naime, izvršni direktor kompanija Torsten Müller-Ötvös nedavno je rekao australskim medijima kako vlasnici njihovih modela sve više voze automobile i kako je udio onih koji unajmljuju privatnog vozača sve manji. "Možda smo bili kompanija uz koju se vežu privatni vozači, no to se sada promijenilo i sada smo "vozački" brend automobila budući da je tek mali broj naših modela namijenjen vožnji s vozačem", dodao je Müller-Ötvös za Motoring.
Rolls-Royce je sve zanimljiviji mladim bogatim kupcima, prije svega reperima i Influencerima. Oni se pritom nerijetko odlučuju na različite "aftermarket" dorade, poput masivnih naplataka s niskoprofilnim gumama, folija za promjenu boje karoserije.
Naravno, neke od tih dorada često se objavljuju na YouTubeu, pa tako možete vidjeti kako je mladi reper Lil Pump odlučio svoj Rolls staviti u matiranu ljubičastu foliju...
Iako je Cullinan zamišljen za savladavanje terena, većina vlasnika očekivano će ga koristiti samo na cesti. Tako su ova dva anonimna kupca odlučila plastične dijelove koji daju robusnost zamijeniti lakiranim, a postavljeni su i na masivne naplatke u bijeloj boji...
U svakom slučaju, sviđalo se to vama ili ne, ušli smo u eru kada "lordove za upravljačem Rollsa mijenjaju reperi" koji nerijetko dorađuju ove luksuzne modele na neuobičajen način. Tko voli, nek izvoli...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....