SPAŠEN IZ ŠTAGLJA

Pogledajte fotogaleriju Alfe Romea 164 QV u restomod verziji koja zrači neviđenim šarmom

Karoserija ovog 164 QV izrađena je od karbonskih vlakana i lakirana u Alfa Rosso Competizione metalik crvenu boju

Alfa 164 QV restomod

 aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Alfa Romeo 164 danas je jednom riječju već ikona. Sportska je to limuzina tvrtke iz Milana zamišljena u najboljoj tradiciji marke, koja se proizvodila od 1987. do 1997. godine, i zadnji je model koju su samostalno osmislili tehničari iz Aresea (od 1991. godine Alfa Romeo potpada pod Fiat Auto). Uz klinasti Pininfarina dizajn tada krajem 1980-ih, zapaženost je bila zajamčena.

image

Alfa 164 QV restomod

aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Zanimljivo, 164 je dijelio "Tipo Quattro" platformu s Lancijom Themom, Fiatom Cromom i Saabom 9000, no kod dizajna i posebnosti upravo je 164 dobila najviše "slobode" i nije dijelila s ostala tri modela nijedan karoserijski dio.

Prije nego li je ustupila mjesto Alfi 166, proizvedeno je bilo 268.757 jedinica. S obzirom na to da je restormod trend danas sve prisutniji nismo dugo trebali čekati, pa je tako na Expo Tuning salonu u Torinu 2020. pokazana vrlo zanimljiva moderna reinkarnacija Alfe 164 QV u režiji kuće BTS Creativity iz Torina koja je sve zadivila te osvojila nagradu za najbolji auto na sajmu.

image

Alfa 164 QV restomod

aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Ovaj jedinstveni projekt BTS Creativity je izradio s namjerom da bude pokazni primjer što sve tvrtka može izraditi za buduće klijente. Osnova za projekt je bio svojevremeno najsnažniji model u ponudi 164 QV koji je pronađen napušten u jednom seoskom štaglju, pa se pristupilo pažljivom obnavljanju do najsitnijih detalja.

Posebnost: karoserijski dijelovi ovog 164 QV izrađeni su od karbonskih vlakana i nadalje, odabrana je posebna boja, Alfa Rosso Competizione metalik crvena u kombinaciji s tamnosivom bojom "ispod pojasa" automobila, baš kako je to bilo i kod originala.

image

Alfa 164 QV restomod

aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Auto je postavljen na 18 colne kovane alu naplatke, popularne "telefonke" inspirirane onima na alfi 156 GTA, ispod kojih se skrivaju kočnice od Alfe Giulije Quadrifoglio s velikim samoventilirajućim diskovima i crveno obojenim Brembo čeljustima s natpisom Alfa Romeo.

Usto, zamijenjen je standardni elektronički kontrolirani ovjesa novim prilagodljivim kompletom. Ostali dodaci uključuju jako zatamnjena prednja svjetla posuđena od kasnije redizajnirane verzije 164, žuta svjetla za maglu i "scudetto" amblem od karbonskih vlakana.

image

Alfa 164 QV restomod

aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Promjene su jednako decentne te impresivne i u kabini gdje su postavljena sportskija sjedala s boljim bočnim držanjem nego kod originala, a presvučena su bež kožom i alkantarom. Istim materijalima presvučena je i instrumentna ploča te bočne unutarnje obloge što se sjajno uklapa s drvenim upravljačem.

Međutim, ispod poklopca nije standardni veliki 3,0-litreni V6 Busso atmosferac već 2,0-litreni 12V Busso s turbinom koji serijski postiže 207 KS i 306 Nm, a koji se stavljao u modele za talijansko tržište zbog visokih poreza na motore velikog obujma u to vrijeme. S tim motorom 164 QV postiže 243 km/h najveće brzine i osigurava sprint do 100 km/h za 7,2 sekunde.

image

Alfa 164 QV restomod

aureuscarspotlight, Alfattitude facebook

Cijena ove Alfe čije su sjajne fotografije objavljene na facebook stranici Alfattitude nije poznata, kao ni prodaje li se uopće, ali sudeći po trudu i silnim satima utrošenim u restauraciju i restomod izvedbu, sigurno vrijedi poput najbolje očuvanih originala u tvorničkom stanju s tim da ovaj primjerak zrači posebnim ekskluzivitetom. Pogledajte fotogaleriju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 05:08