Za 23.000 eura možete kupiti osnovnu varijantu novog Golfa, dobro opremljenu Daciju Duster i bilo koji drugi mali SUV B-segmenta. Ili pak ovaj zgužvani komad zahrđalog lima. No zašto je on tako vrijedan? Ono što vidite na ovim fotografijama dio je Ferrarija 275 GTS, koji je između 1964. i 1966. proizveden u točno 200 primjeraka. Ovaj dio koji bi kao otpadno željezo mogli prodati za najviše stotinjak eura, sada je na aukciji "The Junkyard: The Rudi Klein Collection" našao novog kupca za impresivnih 23.000 eura!
Ipak, taj iznos možda i nije prevelik s obzirom na rijetkost automobila i vrijednost koju bi nekoliko preostalih primjeraka moglo postići. Komad starog željeza je iz Ferrarija 275 GTS isporučenog u SAD s brojem šasije 7921 koji je nekada bio crveno-crne boje. Prvotno ga je Luigi Chinetti Motors prodao stanovitom g. Harrisu, a navodno je završio u velikoj kolekciji "starog željeza" Rudija Kleina nakon što ga je kupio ovaj američki trgovac otpadom 1990-ih. Danas nije puno ostalo od ovog klasičnog kabrioleta, samo djelomična karoserija i oplate, bez pogona i bilo kojih drugih važnih dijelova.
Ferrari 275 GTS zapravo je kabriolet verzija modela 275 GTB, koju je dizajnirao Pininfarina i predstavljen je na pariškom sajmu automobila 1964. s 3.3 V12 motorom od 260 KS. Postizao je najveću brzinu od 240 km/h. Dakle, radi se o automobilu koji je ove godine napunio 60 godina, a primjerci u dobrom stanju se na aukcijama prodaju za gotovo 2 milijuna eura.
U odnosu na taj iznos 27.000 eura se čini "bagatelom" no teško da bi bilo isplativo restaurirati ovo što je ostalo od automobila, čak i kada bi se našao majstor koji bi to bio u stanju učiniti i svi potrebni dijelovi. Ali kao ukrasni element na nečijem posjedu mogao bi imati šanse za "nov život".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....