Unatoč slavnoj povijesti, čini se da Citroën ne gleda blagonaklono na retro inspiriran trend koji je popularan među električnim vozilima, a pritom mislimo na prizvodne modele poput Volkswagena ID. Buzz, Fiata 500 i Hondu e.
Međutim, to nije spriječilo neovisnog makedonskog dizajnera Dejana Hristova kojeg smo vam već predstavili s renderom električnog Yuga budućnosti da predloži reinkarnaciju kultnog Citroëna 2CV, koji bi se mogao vratiti kao električni crossover vrlo minimalističkog dizajna s linijama originalnog pretka.
Hristov priznaje da je 2CV inspirirao mnoge mlade dizajnere, ali kaže da se većina njih bojala ostati vjerna originalu. Odnosi se to i na Citroënov vlastiti dizajnerski studio koji je koristio elemente iz 2CV-a u prvoj generaciji C3 i C3 Pluriela, konceptu REVOLTe iz 2009. i novijem četverociklu Ami, ali nikada nije doživio pravi preporod.
Umjesto blagih implementiranja stilskih elemenata originala, dizajner je zadržao kompletnu kultnu siluetu izvornog 2CV-a (proizvodio se od 1948. sve do 1990.), uključujući zaobljeni oblik krovne linije, naglašene blatobrane i karakterističan poklopac motora.
Tamno zatamnjena LED svjetla, minimalistička maska, kamere koje zamjenjuju ogledala i stražnja široka svjetla donose 2CV u moderna vremena sa zanimljivim obratom. Umjesto da se odluči za konvencionalni pristup, dizajner se odlučio za podignuti izgled crossovera.
To je postignuto aluminijskim felgama velikog promjera u stilu turbine i povećanim razmakom od tla. Plastična obloga ograničena je na donji dio branika i pragove, održavajući izgled elegantnim. Ostajući vjeran suštini originala, veliki dio krova se povlači za doživljaj vožnje na otvorenom.
Ono što se stvarno razlikuje od ere originala je oprema, budući da današnji kupci ne mogu živjeti s brisačima na ručni pogon i nedostatkom klima-uređaja.
Tako bi kabina s pet sjedala 2CV EV sadržavala sve potrebne pogodnosti, uključujući zaslon osjetljiv na dodir za infotainment, kontrolu klime, električne prozore i odgovarajući audio sustav.
Što se tiče dimenzija, 2CV EV je u odnosu na original narastao za 381 mm, što je rezultiralo dužinom od 4241 mm. To bi ga svrstalo među moderne SUV-ove B segmenta poput Peugeota 2008 ili Opela Mokke, ako izdvojimo najoriginalnije.
Iako je ova digitalna studija dizajna još tek teoretska, Hristov zamišlja kako bi mu u proizvodnji odgovarala Stellantisovoj STLA Small platforma.
Kao što smo ranije spomenuli, ovo nije prvi put da vidimo neovisnu studiju dizajna koja se temelji na klasičnim Citroënovim modelima kao što su spartanski 2CV i zadivljujući DS. Međutim, moramo priznati da bi 2CV EV bio pravi show u svijetu današnjih urbanih crossovera, dokazujući da bezvremenski dizajn originala izgleda sjajno u kombinaciji s modernim stilskim elementima.
Ovo je neovisna studija novog CV2 koju je osmislio automobilski dizajner Dejan Hristov, a koja nije niti povezana niti potvrđena od strane tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....