TUNING

Najnoviji Mansoryjev Mercedes G-klase P900 savršen je za pustinje Bliskog istoka

Mansory ovu G-klasu naziva ‘pustinjskim pijeskom‘ u odnosu na vanjsku završnu obradu u boji pijeska

Mansory Mercedes G-klasa

 Mansory

Svaka G-klasa koja prođe kroz Mansoryjeve ruke je divlja i ništa nije drugačije ni s ovim primjerkom. Zapravo, ovo bi mogao biti jedan od najupečatljivijih koje smo vidjeli od slavnog njemačkog tunera.

image

Mansory Mercedes G-klasa

Mansory

Mansory ovu G-klasu naziva "pustinjskim pijeskom" u odnosu na vanjsku završnu obradu u boji pijeska. Ne samo da je ova boja apsolutno savršena za Bliski istok, već se ne razlikuje od boje pijeska koja krasi mnoga od najpoznatijih svjetskih vojnih vozila, uključujući Humvee. Naravno, ovoj G-klasi možda nedostaje kupola ili mitraljezi, ali sigurni smo da bi uplašila mnoge druge vozače.

image

Mansory Mercedes G-klasa

Mansory

Osim same sheme boja, ovaj G63 AMG dobiva mnoštvo dodataka od Mansoryja. Oni počinju na prednjem kraju gdje je maska SUV-a revidirana kako bi uključila novu rešetku, branik od karbonskih vlakana, revidirana LED dnevna svjetla i nove usisne obloge od karbonskih vlakana.

image

Mansory Mercedes G-klasa

Mansory

Bez sumnje, najdramatičnija izmjena napravljena na prednjem dijelu je novi poklopac motora, izrađen od laganih kovanih ugljičnih vlakana i nadopunjen LED svjetlima na krovu smještenim unutar karbonskog pokrova.

Postavljen je i set potpuno novih Mansoryjevih FS.15 kovanih naplataka, s aeropoklopcima inspiriranim relijem. Tuner je također izradio nove lukove kotača za G-klasu, kao i set bočnih stepenica. Među ključnim izmjenama napravljenim na stražnjoj strani su veliki stražnji spojler postavljen na krov, kovani karbonski poklopac rezervnog kotača i novi branik.

image

Mansory Mercedes G-klasa

Mansory

Što se tiče kabine, osoba koja je naručila ovaj P900 odlučila je da bude presvučena svjetlosmeđom kožom na sjedalima, instrument ploči, podnim prostirkama, upravljaču i tunelu mjenjača. Ima čak i tipku za pokretanje motora postavljenu na strop.

image

Mansory Mercedes G-klasa

Mansory

Nijedan ozbiljan Mansoryjev projekt ne bi bio dovršen s nekim poboljšanjima performansi pa je tuner modificirao 4,0-litreni V8 s dva turba kako bi sada isporučivao više od 900 KS i 1200 Nm okretnog momenta, dovoljno da SUV okrene stotku za 3,3 sekunde, na putu do maksimalne brzine od 250 km/h.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 22:07