
Mercedes W124 je ne samo kod nas poznat kao „tvrđava na kotačIma, „ili posljednji Mercedes za sva vremena” i sve je zanimljiviji kao youngtimer model, posebno ako je riječ o nekoj od „performance” izvedbi čuvene limuzine iz Stuttgarta.
Predstavljen 1985. godine naslijedio je liniju W123 koja se čak i više od njega mogla pohvaliti izradom za sva vremena.

Mercedes W124 nacrtao je kućni mag dizajna Bruno Sacco te joj udahnuo masivan, ali uzvišen dizajn, tipično za jedan Mercedes koji je osim kao limuzina stizao i kao karavanski T-model, Coupe i cabriolet.

Pritom je 1991. u prodaju stigla i najsnažnija verzija s V8 M119 motorom s 326 KS pri 5700/min i 480 Nm pri 3900/min posuđenim iz modela SL, nazvana 500E i kasnije E500 kad se mijenjala nomenklatura, a sklapala se u pogonima Porschea sve do 1995. godine.
Na krilima uspjeha "Power E-klase" u Mercedesu su odlučili da AMG izradi limitiranu seriju pod nazivom E60.

Tako je najsnažniji W124 dobio ručno izrađeni 6,0-litreni V8 koji je prošao tretman kod stručnjaka iz Affalterbacha koji je donosio plus 53 KS (ukupno 376 KS), a za tu priliku AMG je dodatno doradio ovjes te stavio sportski ispušni sustav.

Uz minimalne optičke dorade E60 je bio spreman za tržište. Od 1994. do 1995. izrađeno ih je službeno 45 primjeraka, premda su neki vlasnici modela E500 svoje primjerke privaatno prerađivali u E60 kod AMG-a koji tada još nije bio službeni tuner Mercedesa, a takvih je barem stotinu.

Ipak, primjerak koji se sprema za aukciju 24. listopada u Londonu putem kuće RM Sotheby's je originalan primjerak iz 1995. godine, a prema broju šasije, vjeruje se kako je riječ je o posljednjem proizvedenom primjerku. Automobil je nov prodan u Japan, a prije tri godine je uvezen u Švicarsku.

Ostaje za vidjeti koliku će cijenu postići , a neka predviđanja poznavatelja tržišta govore o cifri od čak 200.000 eura.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....