Maserati MC20 posljednji je superautomobil kojeg se tuner Mansory dohvatio i podario mu komplet karoserije od ugljičnih vlakana, nadogradnju snage i ponovno tapeciranu unutrašnjost.
Prema Mansory standardima, dijelovi eksterijera uključuju prednju masku s većim otvorima, poklopac motora s ventilacijskim dijelovima, odgovarajuće blatobrane, poklopac motora s izbočinom iznad krova, mnogo šire stražnje blatobrane, visoko krilo i masivni difuzor. Ispušni otvori su viši na repu, a četiri kružne cijevi izlaze straga.
Boja karoserije je mješavina izloženih kovanih karbonskih vlakana, satenske tamno sive i žutih pruga. Čini se da su naplatci s 10 krakova vrlo tamne brončane boje. Unutrašnjost je živahna jer se uglavnom koristi žuta boja za presvlake, a sjedala imaju i bijele detalje i traku u boji talijanske zastave u sredini.
Nakon Mansoryjevog tretmana, MC20 proizvodi zdravih 730 KS (537 kW) i 850 Nm okretnog momenta. Za usporedbu, serijski twin-turbo 3,0-litreni V6 Nettuno sposoban je za 630 KS (463 kW) i 729 Nm okretnog momenta. Motor u tvorničkom obliku ubrzava sportski automobil do 100 km/h za 2,9 sekunde i do najveće brzine od 323 km/h.
Mansory nije jedini tuner koji je pokušao izvući više snage iz V6 Nettuna. Novitecova varijanta ima 711 KS (523 kW) i 818 Nm okretnog momenta. DMC je dogurao motor do 714 KS i 875 Nm.
U međuvremenu, radi na popularnijem MC20 nazvanom Project24, ali to će biti isključivo "track-only" vozilo rezervirano za trkaću stazu. Modificirani V6 proizvodit će 750 KS (552 kW), a tvrtka nije još otkrila brojku momenta. Dok automobil legalan za ceste koristi mjenjač s osam stupnjeva prijenosa s dvostrukom spojkom, verzija koja je ekskluzivna za stazu imat će mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....