Serijski Mercedes-AMG GLS 63 sa svojih 577 KS predstavlja impresivnog SUV-a koji najveći obujam prodaje ostvaruje u SAD-u, gdje su kupci oduševljeni masivnošću i trećim redom sjedala. I dok je većini to i više nego dovoljno, u tuning kući Mansory smatraju da mjesta za poboljšanja ima, kao i zainteresiranih. Njemački tuner tako je odlučio najveći Mercedesov SUV pojačati i učiniti još atraktivnijim.
Foto: Mansory
Ono što prvo zapada u oči je novi paket vanjštine koji uključuje nove branike, difuzor i ogromne, 23-inčne naplatke (na koje se ugrađuju gume dimenzija 305/35/R23 ). Tako je ovaj monstrum dodatnih 3 i pol centimetara širi od serijske AMG izvedbe. Promjena ima i u unutrašnjosti, no možda najzanimljiviji dio nalazi se ispod poklopca motora. Mansory je naime pojačao 5,5-litreni V8 twin-turbo motor sa serijskih 577 KS na čak 830 KS uz 1150 Nm okretnog momenta. Iako nisu objavljeni podaci o ubrzanju, ono je sigurno brže od 4,9 sekundi koliko treba serijskoj verziji. Maksimalna brzina povećana je za 45 km/h, što znači da se kazaljka ne zaustavlja do 295 km/h. Ono što ostaje nejasno su kočnice. Naime, na Mansory službenoj stranici nema nikakvih informacija o doradi kočnica, što znači da se na automobilu i dalje nalaze serijske kočnice koje su osmišljenje za 577, a ne 830 KS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....