HIBRID PROTIV LEGENDE

Koji je brži? Pogledajte utrku između AMG-a s četiri cilindra i V8 varijante

Uspoređene su karavanske verzije. Unatoč četiri cilindra, novim model sa svojim dodatnim električnim pogonom ima mnogo više snage

Utrka ubrzanja Mercedes-AMG C63 s četiri i osam cilindara

 YouTube Screenshot

Entuzijastima se baš nije dopao novi Mercedes-AMG C63 i lako je shvatiti zašto je tako. Omiljeni twin-turbo V8 je zamijenjen hibridnim pogonskim sustavom koji ima samo četverocilindrični motor. Sada je konačno stigao trenutak istine, YouTube kanal Carwow priredio je utrku ubrzanja da bi otkrio koji je brži. Stari sirovi V8 ili novi komplicirani model s četiri cilindra?

Uspoređene su karavanske verzije. Unatoč četiri cilindra, novim model sa svojim dodatnim električnim pogonom ima mnogo više snage, konkretno 680 KS u odnosu na 510 kod prethodnika. Ali je i osjetno teži, više nego 300 kilograma.

image

Utrka ubrzanja Mercedes-AMG C63 s četiri i osam cilindara

YouTube Screenshot

U utrci se pokazalo da instantni električni moment i mnogo više snage eliminiraju višak kilograma i novi C63 S E-Performance apsolutno je srušio stari V8 AMG u dvije utrke ubrzanja na 1/4 milje, ostavljajući ga na cilju za nekoliko dužina automobila, odnosno 6 desetinki.

image

Utrka ubrzanja Mercedes-AMG C63 s četiri i osam cilindara

YouTube Screenshot

Stvari postaju malo zanimljivije u utrci s letećim startom na pola milje. Stari osmocilindrični automobil ovdje na startu preuzima vodstvo, no novi C63 ga dostiže do cilja te utrka završava neriješeno zbog razlike koji nije moguće utvrditi bez najnaprednijih uređaja za mjerenje. No novi hibridni C63 pobjeđuje u drugoj i trećoj utrci s letećim startom, iako ne za mnogo.

image

Utrka ubrzanja Mercedes-AMG C63 s četiri i osam cilindara

YouTube Screenshot

Unatoč svojoj većoj masi, novi hibridni C63 također uspijeva pobijediti stari automobil kada je u pitanju i kočenje. U testu kočenja pri brzini od 160 km/h novi se automobil može zaustaviti više od duljine automobila prije starog V8.

Iako je novi E-Performance mjerljivo bolji u svakom pogledu, sigurni smo da će entuzijasti i dalje preferirati stari model. Novi je možda brži, ali mu nedostaje ono što je također vrlo bitno kod sportskih modela, a to su emocije koje proizlaze iz dobrog zvuka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 00:11