Jeep je upravo predstavio prve pojedinosti o novom rednom šestocilindričnom benzinskom motoru kojeg naziva Hurricane. Dizajniran tako da ostvaruje snagu ekvivalentnu V8 motoru, novi 3,0-litreni redni "šestak" je do 15 posto učinkovitiji od motora s osam cilindara. Jeep će ga prodavati u dvije izvedbe, ovisno o primjeni.
U standardnoj formi, novi 3,0 twin-turbo isporučuje više od 400 KS (294 kW) i 610 Nm okretnog momenta. Ova verzija optimizirana je za najbolju ekonomičnost goriva i koristi cirkulaciju hlađenih ispušnih plinova.
Varijanta "High Output" sposobna je za više od 500 KS (368 kW) i 780 Nm okretnog momenta uz obećanje pružanja značajne uštede goriva tijekom težih opterećenja poput vuče.
Temelj za novi 3.0 I6 je blok od lijevanog aluminija s dubokim okvirom sa strukturnim uljnim koritom od aluminijske legure. Jeep je ugradio dva turbopunjača niske inercije, visokog protoka, od kojih svaki "hrani" tri cilindra. Gorivo je osigurano visokotlačnim sustavom izravnog ubrizgavanja s jednom pumpom za standardnu verziju i dvije pumpe za snažniju, koje pokreće namjenska osovina s lančanim pogonom. Obje verzije su standardno opremljene start-stop sustavom koji smanjuje emisije u gradskoj uporabi.
Jeep kaže da novi motor isporučuje ravnu krivulju okretnog momenta s motorom koji održava najmanje 90 posto svog najvećeg okretnog momenta od 2350/min sve do crvenog polja. Arhitektura rednog "šestaka" čini je pogodnom za buduću integraciju električne podrške, što znači da bi hibridni Hurricane mogao isporučiti još više snage i manje štetnih emisija.
Prema proizvođaču, "točni izlazni brojevi će varirati ovisno o primjeni", a očekuje se da će prva vozila s motorom Hurricane stići u zastupništva kasnije ove godine. Grand Wagoneer bit će među prvima koji će ga dobiti, a kruže glasine da će i Dodge Challenger te Charger sljedeće generacije koristiti Hurricane kao učinkovitiju i ekološki prihvatljiviju alternativu današnjem V8.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....