Ferrari promišljenim upravljanjem i opreznom ofenzivom novih modela posluje sve bolje i bolje. Početkom godine tako su se već drugu godinu zaredom okitili titulom najsnažnijeg brenda na svijetu prema Brand Finance Global 500 izvještaju za 2020. godinu.
Očekivano, dodijeljen im je najjači AAA+ rang (najviše kvalitete vrijednosnih papira, izdavatelja vrijednosnih papira ili financijske ustanove), a ukupna ocjena iznosi 94,1 od 100.
Uz to, po automobilu prosječno zarade oko 100 tisuća eura, a prema novim podacima za prvi kvartal broj isporuka je porastao za 4,9 posto u odnosu na prošlu godinu. Nakon presice početkom ovog tjedna na kojoj su prezentirani rezultati, cijene na tržištu vrijednosnih papira također su "podivljale".
Tako je uz rast od 7 posto vrijednost kompanije narasla na 30,1 milijardu dolara, dok trenutno iznosi i dalje impresivnih 28,9 milijardi dolara.
Primjera radi, General Motors je početkom tjedna vrijedio 29,3 milijarde dolara, što znači da je Ferrari čak u jednom trenutku bio vrjedniji od GM-a. Impresivno!
Ipak, najuspješniji je Elon Musk, budući da je tržišta kapitalizacija Tesla čak 142 milijarde dolara!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....