Tuning stručnjaci iz 7 Design Housea objavili su fotke prvog primjerka Aria bodykita od karbonskih vlakana za Maserati MC20 koji će se proizvesti u ograničenom broju od 25 jedinica. Vizualne nadogradnje bile su prikazane još prošle godine, ali sada ih možemo vidjeti u stvarnosti kako naglašavaju egzotičnu prirodu talijanskog superautomobila.
Prvi Maserati MC20 Aria rezerviran je za Petera Eskandera koji je direktor 7 Design Housea. Bit će jedini s plavo obojenim karbonskim detaljima, koji su u kontrastu sa sivom nijansom ovog posebnog MC20 koji je također opremljen crnim 21-inčnim kotačima i žutim kočionim čeljustima. Kupci će također moći birati između karbonskih vlakana s kovanom, keper ili obojenom završnom obradom.
Komplet karoserije, koji je ime dobio po pokojnom psu osnivača – sastoji se od sedam komponenti izrađenih od karbonskih vlakana. Uključuje istaknutiji prednji spliter s bočnim perajama, set kanarda, dva umetka na poklopcu motora u stilu trozupca, nove bočne lajsne, funkcionalni krov, veći stražnji spojler i novi stražnji difuzor.
Svi su instalirani na tvorničkim točkama za ugradnju i ne zahtijevaju nikakvo rezanje, bušenje ili lakiranje na vozilu. To vjerojatno znači da se mogu lako ukloniti ako vlasnik želi prodati MC20 ili ga vratiti u tvorničko stanje iz bilo kojeg razloga.
Izvršni direktor 7 Design Housea rekao je da je njihov cilj bio "ubaciti aerodinamičnost na trkaću stazu, te zadržati čisti i elegantni dizajn". Prema američkom tuneru, aero učinkovitost poboljšana je za 123%, što se vjerojatno odnosi na povećanu potisnu silu, a ne na mali otpor.
Tuner također navodi da njihov komplet karoserije štedi 5,7 kilograma, a ako se odlučite za njihov ispušni sustav, on će uštedjeti dodatnih 6,8 kg i povećati izlaznu snagu za 20 KS (15 kW). Tvornički, twin-turbo 3,0-litreni V6 proizvodi 630 KS (463 kW) i 730 Nm okretnog momenta.
7 Design House nije otkrio cijenu Aria kompleta, ali pretpostavljamo da će koštati prilično mnogo zbog visokokvalitetnog materijala i velikog broja komponenti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....