
Posljednja generacija zrakom hlađenog Porschea 911 s oznakom 993 sve je vrjednija u krugovima obožavatelja.
Posebice to vrijedi ako je riječ o najsnažnijoj izvedbi Turbo S, a ako ima tek 956 prijeđenih kilometara na satu u 23 godine od dana kada je nov napustoio salon, tada možemo očekivati da će mu cijena biti paprena.

No baš da vrijedi toliko, koliko je na eBayu oglasio trgovac egzotičnim automobilima Marshall Goldman s Beverly Hillsa nitko nije očekivao - 899.900 dolara!

To je jako puno novca, no trgovac ima aduta koji govore u prilog visokoj cijeni. Osim što je automobil u stanju kao nov jer je gotovo 99 posto vremena stajao u grijanoj garaži i s malo kilometara, riječ je o izvedbi rađenoj u Porsche Exclusiv odjelu prema posebnoj specifikaciji s posebnom kombinacijom boja vanjskog laka i unutrašnjosti (što se pak ne mora svima svidjeti).

Karoserija je tako lakirana u Wimbledon zelenu boju dok je unutrašnjost kompletno u koži (i karbonu) izvedena u tonovima Nephrite zelene boje.

Iza stražnje osovine smješten je 3,6-litreni boxer potpomognut s dva KKK K-24 turbo punjača od 450 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te dodanim hladnjakom ulja i s modificiranim Motronic menadžmentom motora (u odnosu na standardni 911 Turbo).

Prije četvrt stoljeća 993 Turbo S je do 100 km/h iz stajanja stizao za tek 3,6 sekundi i vozio je do 300 km/h. Od 5978 primjeraka modela 993 proizvedenih s 3,6-litrenim Turbo motorom tek je 345 komada izrađeno u verziji Turbo S. Pa opet, vrijedi li danas gotovo milijun dolara?





Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....