FOTOGALERIJA

Brabus se usudio: Pogledajte prvu preradu Porschea 911 Turbo S Cabriolet koji sada ima 820 KS

Uz Rolls-Royce i Porsche modele, tvrtka iz Bottropa više se ne želi zadržavati samo na preradama Mercedesa

Brabus 820

 Brabus

Brabus 820 najnovija je kreacija poznatog njemačkog tunera i na naše iznenađenje za razliku od onoga što je uobičajeno, ne temelji se na nekom Mercedes modelu.

Zapravo, ovo je prvi put u povijesti da ova tvrtka modificira Porsche 911 Turbo S, i to istim tretmanom na koji smo navikli kod modela tvrtke sa zvijezdom na masci.

image

Brabus 820

Brabus

Dakle uz Rolls-Royce i Porsche modele tvrtka iz Bottropa više se ne želi zadržavati samo na Mercedesu, a sudeći prema ovoj preradi, pitanje je zašto nisu krenuli i ranije

Brabus 820 s oznakama Brabusa i bez ijedne oznake Porschea ili modela 911 je naziv Porschea 911 Turbo S Cabriolet s aerodinamičkim kompletom, stilski prilagođenom kabinom i motorom sa snagom podignutom na 820 KS i 950 Nm.

Brabusova prerada osigurava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,5 sekunde i maksimalnu brzinu od 340 km/h (2,8 sekundi i 330 km/h Turbo S Cabriolet).

image

Brabus 820

Brabus

Za one kojima ne treba toliko snage i okretnog momenta, Brabus nudi suzdržaniji paket snage koji povećava snagu sa standardnih 650 KS na 720 KS i okretni moment s 800 na 900 Nm.

Na estetskoj razini, modifikacije Brabusa uključuju novi prednju "lip", stražnji difuzor i spojler izrađen od ugljičnih vlakana. Osim toga, postoje i drugi detalji izrađeni u tom lakom materijalu, kao što su obloge usisa i izlaza zraka smještenih u prednjem i stražnjem odbojniku.

image

Brabus 820

Brabus

Tome moramo dodati opruge koje spuštaju visinu karoserije do 30 mm u odnosu na standardni model, a tu su i Monoblock Z "Platinum Edition" kovani laki naplaci.

Što se tiče interijera, Porsche 911 Turbo S od Brabusa dobiva visokokvalitetnu kožu koja prekriva apsolutno svaki element interijera, od sjedala do središnje konzole ili nadzorne ploče.

Dodani su i dekorativni elementi od ugljičnih vlakana, kao što su zaštitne letvice pragova vrata, ili području koje okružuje mali selektor mjenjača.

image

Brabus 820

Brabus

Kod slabije verzije do veće snage se došlo reprogramiranjem upravljačke jedinice motora dok je snažnija dobila i veće turbo punjače, drugačije ispušne ventile i novi ispuh.

Po pitanju cijene za sada Brabus nije detaljno naveo iznos koji traži za svaki od ovih elemenata, ali znamo koliko traže za kompletan automobil.

image

Brabus 720

Brabus

Za Brabus 820 temeljen na Porscheu 911 Turbo S Cabriolet s fotografija primjerice, ekipa iz Bottropa traži oko 400.000 eura u Njemačkoj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. studeni 2024 15:01