PUSTINJSKI ORAO

Brabus opet iznenadio: 900 Crawler je AMG G63 Buggy s ogromnih 900 KS od 5,5 milijuna kuna

Jedan je od najspektakularnijih projekata baziranih na G-Klasi koji smo vidjeli. Međutim, ilegalan je za javne ceste

Brabus 900 Crawler

 

 

 

 

 

 Brabus

"Što će sljedeće smisliti?", pitanje je koji si mnogi postavljaju nakon što Brabus predstavi novu divlju kreaciju. Njemački tuner ima apetita za lude projekte temeljene na G63-u. Nakon kamioneta i V12, vrijeme je da se upoznamo s "ultimativnim trkačem za pustinjske dine".

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

U suštini, riječ je o hardcore buggyju kojeg Brabus naziva 900 Crawler. Jedan je od najspektakularnijih projekata baziranih na G-Klasi koji smo ikada vidjeli. Međutim, ilegalan je za javne ceste, što znači da Brabus nije htio raditi nikakve kompromise zbog zadržavanja registarskih pločica.

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

S ogromnih 53 centimetra razmaka od tla, Crawler opravdava svoje ime i trebao bi se moći nositi s bilo kojom vrstom teškog terena. Usporedbe radi, Ford Bronco i Jeep Wrangler imaju samo 29,4 cm odnosno 27,4 cm maksimalnog razmaka od tla. Kao i kod drugih neobičnih kreacija baziranih na G-Klasi, Brabus je ugradio portalne osovine kako bi poboljšao mogućnosti kretanja na teškom terenu.

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

Revidirani ovjes dolazi s prilagođenim podupiračima podesivim po visini koji imaju hod opruge do 16 centimetara kako bi se nosili s ekstremnim terenima. Tu su i jednodijelni kovani naplatci s ogromnim gumama za off-road dimenzija 40x13,50 R20, poduprtih disk kočnicama od 400 mm sprijeda i 370 mm straga.

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

Obujam motora povećan je na 4,5 litara, što znači da twin-turbo V8 sada proizvodi okruglih 900 KS (662 kW) pri 6200 o/min i 1250 Nm okretnog momenta pri 2900 o/min. Međutim, okretni moment je elektronički ograničen na 1050 Nm kako bi se očuvala pouzdanost automatskog mjenjača s devet stupnjeva prijenosa. Unatoč tome što je Crawler dizajniran da se kreće izvan asfalta, sposoban je ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Maksimalna brzina ograničena je na 160 km/h zbog off-road guma.

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

Nakon uklanjanja tolikog broja ploča karoserije i korištenja karbonskih vlakana za preostale dijelove, AMG G63 je izgubio puno na težini. Još uvijek je prilično težak s 2.065 kilograma, no podsjetit ćemo vas da standardna G-Klasa teži 2485 kg po europskim specifikacijama, što znači da je Crawler izgubio 420 kg mase. To je impresivno postignuće s obzirom da je Brabus dodao portalne osovine i cjevasti okvir izrađen od čelika visoke čvrstoće.

image

Brabus 900 Crawler

Brabus

Što se tiče cijene, Crawler košta 749.000 eura (5,5 milijuna kuna) bez poreza na dodanu vrijednost. Uz samo vozilo, za taj novac ćete dobiti četiri karbonske kacige i interfonski sustav. U planu je samo 15 primjeraka, od kojih će trećina biti isporučena do kraja godine. Drugih pet će biti isporučeno 2023. godine, a posljednjih pet 2024. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:41