Novi izgled je Yarisu podario dinamičniji, gotovo sportski nastup, jer auto sadaa djeluje šire i niže. Novo agresivnije lice s velikom trapezoidnom maskom i stražnja svjetla kao na modelu Auris glavne su novosti. Usto, bolid koji se ove sezone natječe u WRC-u, izveden je upravo iz nove, redizajnirane izvedbe.
Dvije nove boje Hydro plava i Tokyo crvena te tri nova dizajna aluminijskih naplataka također su novost, dok se u unutrašnjost promjene odnose na nove boje i vrste presvlaka te drugačiju ručicu mjenjača i ventilacijske otvore. U oči upada i novi 4,2-inčni displej u boji koji će biti dostupan kod skupljih izvedbi.
Ipak, najveća je novost 1,5-litreni benzinac koji debitira upravo u Yarisu. Zamjenjuje dosadašnji 1,33-litreni, a raspolaže sa 111 KS i 136 Nm uz nišu potrošnju i emisiju CO2. U ponudi će se naći i njegova hibridna inačica, dok će početni motor biti 1,0-litreni turbo trocilindraš od 69 KS, a kasnije tijekom godine će biti predstavljena i sportska izvedba sa 210 KS.
Od serijske opreme novost su Safety Sense paket koji uključuje upozorenje na sudar s autonomnim kočenjem, automatsko upravljanje dugim svjetlima i sustav upozorenja na napuštanje vozne trake. Premijera je zakazana za salon automobila u Ženevi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....