Američka marka Fisker je imala planove postati jedan od najvećih svjetskih proizvođača električnih automobila, no zbog velikih problema s kvalitetom SUV-a Ocean sve je propalo i Fisker je sada pred bankrotom i gašenjem. Da bi barem nešto prodali prije nekoliko mjeseci su skoro prepolovili cijene svojih automobila, no to nije previše potaklo prodaju i proizvodnja je morala biti potpuno zaustavljena i vjerojatno se neće više pokrenuti. Fisker ima još solidnu zalihu neprodanih automobila i sada ih se pokušava riješiti nudeći ih zaposlenicima za manje od trećine početne cijene.
Kopija nedavnog e-maila koji je Fisker poslao svom osoblju nedavno je podijeljena na Redditu. U poruci piše da zaposlenici mogu naručiti Ocean One, Ocean Extreme ili Ocean Ultra za samo 20.000 dolara. Ocean One je bila prva verzija ponuđena u Sjedinjenim Državama i isprva je koštala 68.999 dolara, Ocean Extreme je u početku imao cijenu od 61.499 dolara, a Ocean Ultra je koštao 52.999 dolara, pa je jasno koliko su ovi popusti ogromni.
Iako kupnja luksuznog velikog električnog SUV-a s tako velikim popustom zvuči kao dobra prilika, sumnja se da će zaposlenici navaliti na ovu ponudu. Koliko kupnja može biti riskantna potvrđuje i činjenica da Fisker u e-mailu napominje da "ne daje nikakve izjave o tome koje će jamstvo biti dostupno u budućnosti, te hoće li usluge, dijelovi i/ili ažuriranja biti dostupni."
Da kupnja novog Oceana, čak i po toliko sniženoj cijeni nije najpametnija odluka, potvrđuju i cijene rabljenih primjeraka. Zbog ranijih popusta i kriminalne kvalitete Ocean nakon samo dva mjeseca gubi pola svoje vrijednosti! Neizvjesna budućnost tvrtke sve samo dodatno pogoršava.
U svakom slučaju, budućnost je vrlo mračna za Fisker. Od početka ove godine dionice tvrtke su postale gotovo bezvrijedne pa su uklonjene s burze, tvrtka kasni s plaćanjem kredita i kamata, austrijska tvrtka Magna Steyer u kojoj se auto proizvodio je prekinula proizvodnju, austrijska podružnica tvrtke je bankrotirala, a tvrtka je i pod istragom u SAD-u zbog potencijalno neispravnih kočnica. Sada se samo čeka bankrot ili neko čudo koje bi možda spasilo tvrtku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....