![BMW M3 CS Touring](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2025/01/30/k_36142177_640.jpg)
BMW planira predstaviti potpuno električnu verziju svojeg kultnog M3 do kraja ove godine. Uoči te premijere iz BMW-a najavljuju auto kratkim videozapisima koji dokumentiraju razvoj automobila, uz intervjue s inženjerima. Najnoviji video tvrtke otkrio je nešto što nas je dosta zanimalo. Naime, električni M3 će imati lažni zvuk motora i ispušnog sustava.
Najnoviji teaser video, objavljen u srijedu, prikazuje razvoj ovjesa električnog M3. Video nas vodi u Švedsku, gdje BMW testira auto u privatnom ispitnom centru u gradu Arjeplog koji se nalazi u polarnom krugu.
Pred kraj videa, BMW M3 ubrzava, a u videu se čuje sintetizirani zvuk motora i ispušnog sustava koji dolazi iz zvučnika automobila. Iz onoga što možemo čuti, čini se da zvuči kao rasni redni šesterocilindrični motor koji se vrti na visokim okretajima. To nije nikakvo iznenađenje s s obzirom na dugu povijest BMW-a i M3 sa šesterocilindričnim motorima.
Videozapis se prekida nakon samo nekoliko sekundi "zvuka motora" pa ne možemo dobiti potpunu predodžbu o tome kako ovaj auto zvuči na višim brzinama i je li se BMW poigrao sa simuliranim promjenama brzina kao Hyundai kod Ioniqa 5 N. BMW-ov M odjel je prošle godine otkrio da će svoja električna vozila proizvoditi s "lažnim brzinama", a čini se da u videu vozač poseže za polugicom iza upravljača prije nego što se video prekine.
Iako bi električni M3 entuzijastima mogao zvučati kao "svetogrđe", dodavanje lažnih brzina moglo bi barem malo zabaviti neke vozače. Simulirani mjenjač s osam stupnjeva prijenosa i ručicama iza volana u Ioniqu 5 N jedan je od glavnih razloga zašto je ova auto mnogima tako zabavan iako prilikom tog "mijenjanja brzina" zapravo gubi na ubrzanju.
Do premijere očito nećemo morati još mnogo čekati. BMW je objavio tri ovakva videa od prosinca, a ta učestalost ukazuje da je ona sve bliže.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....