Audi je možda luksuzna marka, ali to ne znači uvijek da na osnovnom modelu dobivate najbolje stvari. Uzmimo za primjer Q4 e-tron, električni SUV koji služi kao elegantnija alternativa Volkswagenu ID.4 s istom tehnologijom i malo višim cijenama.
Međutim, nova osnovna verzija Q4 e-tron 35, koja ima manju bateriju i od ovih dana prodaje u Njemačkoj, nije tako elegantna jer dolazi s čeličnim kotačima. I to velikim setom od 19 inča najvećim plastičnim poklopcima koje smo ikada vidjeli na nekom novom autu.
Dimenzije naplatka su 8.0Jx19, a guma 235/55 R19 srijeda i 255/50 R19. Ironično, ID.4 i u najjeftinijoj verziji u Njemačkoj ima aluminijske naplatke.
Q4 e-tron također ima bubanj kočnice na stražnjoj osovini jer Audi tvrdi da stražnji diskovi nisu potrebni na električnom automobilu te da je bubanj zapravo bolje i ekonomičnije rješenje. Sustav za obnovu energije preuzima 90 posto rada kočnica, dok prednji diskovi uglavnom preuzimaju preostalih 10 posto te su stražnje kočnice rijetko u punoj funkciji. Zatvoreni dizajn bubnja tako sprječava i njihovu koroziju.
Q4 e-tron i njegov elegantniji izdanak Sportback nisu jedini Audijevi modeli koji se prodaju s čeličnim kotačima u Njemačkoj.
Još dva modela u osnovnim opremama također imaju čelične naplatke, no radi se o puno manje prestižnim i mnogo jeftinijim modelima od Q4. To su A1 i Q2, s time da prvi ima naplatke od 15 inča, a drugi od 16 inča. Oba model bi se uskoro mogla ukinuti.
Prodaja električnih vozila težak je pothvat, pa je Audi pokušao s manjom cijenom. Da bi to postigli uveden je ovaj Q4 s čeličnim kotačima i sjedalima od tkanine. Početni model ima bateriju od 52 kWh, što je značajno smanjenje u odnosu idući model u ponudi sa 77 kWh. no sve to je omogućilo smanjenje cijene za čak 7350 eura.
No, pogledamo li druge proizvođače čini se da se čelični naplatci "vraćaju u modu". Škoda je nedavno najavila novi osnovnu verziju redizajnirane Octavie pod nazivom Essence. Ona u seriji ima čelične naplatke od 16 inča.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....