
Zbog pada prodaje Mercedes preispituje svoju strategiju električnih automobila. Njemačka luksuzna marka namjerava još više približiti modele s motorima na unutarnje izgaranje i baterijske električne automobile ukidanjem svoje odvojene "EQ" linije koja se danas koristi za modele na struju. Ova dva slova neće potpuno otići u povijest, ali će imati manje istaknutu ulogu.
Prema glasnogovorniku Mercedesa kojeg citira Automotive News Europe, Mercedes "više neće koristiti ‘EQ‘ u nomenklaturi modela za nova električna vozila." To znači imena električnih modela više neće počinjati sa slovima "EQ". Umjesto toga, buduća vozila će nositi isti naziv kao verzije s unutarnjim izgaranjem, iz kojih će biti dodano "EQ Technology". Ova strategija imenovanja već postoji, a korištena je na električnoj G-klasi koja se službeno zove "G580 with EQ Tehnology".
Sljedeći model u nizu koji će dobiti oznaku "EQ Technology" bit će novi CLA, koji će biti predstavljen sljedeći mjesec. Treća generacija male limuzine također će se prodavati kao plug-in hibrid s nazivom "EQ Hybrid Technology". Izvedbe koje pokreću benzinski i dizelski motori zvat će se jednostavno "CLA".
Mercedes je već najavio zamjene za EQA i EQB, koje će biti integrirane u gamu GLA i GLB. Mercedes će predstaviti i nasljednika modela CLA Shooting Brake, no nije jasno planira li se električna varijanta. O mogućnosti nasljednika A i B klase Mercedes za sada šuti i moguće je da ovi modeli zaista neće dobiti novu generaciju.
Mercedes je potvrdio i novi električni GLC. S obzirom na revidiranu strategiju imenovanja, model se više neće zvati EQC. Prošla generacija modela bila je svojedobno prva važna električna uzdanica Mercedesa, no prodaja je podbacila i model je tiho ukinut prije gotovo dvije godine. Limuzine C-klase i E-klase također će dobiti potpuno električne verzije.
Mercedes je u ofenzivi i do kraja 2027. godine planira na tržište lansirati čak 19 modela s pogonima na benzin i dizel i 17 električnih modela. "Najveća kampanja za lansiranje novih modela u povijesti Mercedesa" donijet će nam i novu "malu G klasu", terenski model pozicioniran ispod legendarnog "G-wagena".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....