Za razliku od posljednjih test izdanja određenih pod teretom krize, štednje i smanjenja proizvodnih kapaciteta u Europi, ovogodišnja Ženeva nas je na krilima osjetnog rasta prodaje vratila u zlatna vremena autoindustrije. Prvi dan salon je rezerviran za predstavnike medija, a od sutra su vrata otvorena svima. Očekuje se oko 700.000 posjetitelja, a cijena karte iznosi 115 kuna.
OVDJE POGLEDAJTE FOTOGALERIJU
Koenigsegg Regera
Ogromnu pažnju medija na Ženevskog salonu automobila dobila je tvrtka Rimac Automobili iz Svete Nedjelje koja je sudjelovala u razvoju brutalnog superautomobila Koenigsegg Regera. Konkretan doprinos hrvatskog predstavnika u Ženevi su upravljački sustav i baterije ugrađene u 1500 KS snažnu jurilicu, a brutalnim performansama pridonosi pogon Direct Drive Transmission koji kombinira električni s benzinskim motorom. Zahvaljujući ovakvom spoju, mjenjač je postao višak u automobilu. Regera će biti proizvedena u 80 primjeraka.
Mercedes Maybach Pullman
Golemi Mercedes u odnosu na postojeći Mercedes-Maybach S600 (dužina 5453 mm) djeluje kao div s dužinom od čak 6499 mm i 100 mm većim krovom. Prostor iza prednjih sjedala u stanju je ugostiti četiri putnika na četiri zasebna sjedala. Luksuz i udobnost pritom su na najvišoj mogućoj razini, a po želji, Pullman se može naručiti i samo s dva stražnja sjedala koja se električnim putem mogu pretvoriti gotovo pa u dva ležaja. Ispod poklopca motora smješten je 6,0-litreni twin-turbo V12 motor sa 530 KS i 830 Nm. Pullman košta 500.000 eura, a riječ je o standardnom modelu koji nije tvornički blindiran.
Aston Martin DBX Concept
Veliko iznenađenje salona u Ženevi je Aston Martinov DBX koncept kojeg pokreću elektromotori smješteni na svakom pogonskom kotaču (4X4). DBX predstavlja uvertiru serijskom modelu koji će se pozicionirati u segment luksuznih Gran Turismo automobila. Astonov dvovratni coupe u kabini nudi četiri zasebna sjedala.
Volkswagen Sport Coupe Concept GTE
Konceptna najava nove generacije CC-a predstavlja prozor u dizajnersku budućnost VW-a. Uz poneke prepoznatljive vizualne elemente, futuristički Sport Coupe Concept pojam obiteljske uniforme iz Wolfsburga podiže na do sada neviđeni nivo. Za pogon Ženevskog koncepta brine kombinacija V6 TSI benzinca i dva elektromotora ukupne snage 380 KS.
Audi Prologue Avant
U Audiju ovaj golemi konceptni auto opisuju kao 'novu interpretaciju Avant filozofije za budućnost’. Prologue Avant pokreće plug-in hibridni pogon: 3,0-litreni TDI uparen je s elektromotorom te 14.1 kWh litij-ionskom baterijom. Sustav raspolaže s ukupn o 455 KS i 750 Nm najvećeg okretnog momenta. S mjesta do stotke Audijev koncept sprinta za 5,1 sekundu i vozi do elektronski ograničenih 250 km/h. Još je impresivniji tvornički podatak o potrošnji od tek 1,6 litara na svakih prijeđenih 100 km, uz autonomiju samo na električni pogon od 54 km.
McLaren P1 GT-R
Na parket Palexpa u Ženevi stigla je i finalna verzija McLarenova bolida. Razvija Čak 1000 KS ; 800 iz KS 3.8-litrenog twin-turbo V8 motora i dodatnih 200 KS iz elektromotora. A to znači da će biti brži od serijskog P1 kojem s mjesta do 100 km/h treba samo 2,8 sekundi.
Passat europski automobil godine
Večer uoči otvaranja salona u Ženevi proglašen je pobjednik izbora Europskog automobila godine (Car of the year 2015). Titulu je uzeo novi VW Passat sa 340 bodova dok su drugo i treće mjesto osvojili Citroen C4 Cactus i Mercedes C klase s 92, odnosno 119 bodova zaostatka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....