Intrigantno istraživanje koje je proveo Axios otkrilo je da je ugled Tesle opao tijekom protekle godine, dok se reputacija nekih drugih proizvođača automobila poboljšala.
Axios Harris Poll 100 ljestvica reputacije osmišljena je kako bi procijenila reputaciju najvidljivijih robnih marki u SAD-u. Anketa je analizirala oko 16.310 Amerikanaca između 13. i 28. ožujka i prvotno je postavljeno pitanje koje se dvije tvrtke ističu s najboljom reputacijom, a koje dvije imaju najgoru.
Zatim se sastavio popis od 100 tvrtki koje se ocjenjuju prema devet čimbenika, uključujući karakter, povjerenje, kulturu, etiku, državljanstvo, viziju, rast te proizvodnju i usluge.
Prošle godine Tesla Motors je ocijenjen kao 12. najbolja kompanija u SAD-u, ali ove godine je pala sve do 62. mjesta, s ocjenom 74,3 od mogućih 100. To ju svrstava u "Dobru" kategoriju, ali je znatno ispod tvrtki s ocjenom "Izvrsno", uključujući Patagoniju koja je bila na vrhu popisa s rezultatom 83,5.
Za proizvođača automobila s najboljom reputacijom utvrđena je Toyota s ocjenom 81, čime se nalazi na 6. mjestu, izjednačena sa Samsungom. Sljedeći najbolje ocijenjeni proizvođač automobila bila je Honda koja je sjedila na 13. mjestu s rezultatom 79,8, što ju je smjestilo odmah iznad Subaru na 16. mjestu s s rezultatom 79,4.
Ostali proizvođači automobila uključeni u popis su BMW na 24., Ford na 32. (napredak od 9 mjesta u odnosu na prošlu godinu), General Motors na 34. (18 mjesta u odnosu na 2022.), VW na 56. i Chrysler na 67. mjestu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....