Većina vozača održavanje automobila prepušta stručnjacima u servisu. No, što kada je riječ o ‘sitnim‘, manje zahtjevnim zahvatima poput zamjene metlice brisača, žarulje ili zamjene gume?
Prema najnovijem istraživanju provedenom na 1250 vozača, generacija Z s takvim zahvatima ima velikih problema. Više od polovice vozača te dobne skupine (17-27 godina) odmah bi odvezlo svoj automobil u servis ili zamolilo roditelja za pomoć prije nego što bi pokušali sami rješiti problem.
To je u suprotnosti s tri četvrtine milenijalaca (28-43) koji bi sami pokušali popraviti motor prije nego što potraže pomoć.
Generacija Z također je najmanje pažljiva demografska skupina kada je riječ o obavljanju redovitih provjera na rutinskim područjima poput razine ulja, tlaka u gumama, razine rashladne tekućine i tekućine za vjetrobransko staklo.
U najboljem slučaju, oni rade samo redovite servisne preglede, čak i radije čekaju da se upali svjetlo upozorenja oko problema na automobilu nego da ga sami provjere ili pokušaju riješiti.
Iznenađujuće, generacije X (44-59) i Baby Boomers (68-78) koje bi trebale biti najviše upućene u ‘varijantu uradi sam‘ također bi prvo kontaktirali mehaničara (37 posto vozača tvrdi da ne poznaje dobro automobil).
Najveći problemi vozača generacije Z:
- Dvoje od pet kaže da ne bi mogli zamjeniti žarulju na prednjem faru
- Trećina misli da ne bi mogli zamijeniti metlicu brisača
- Svaki peti ‘tjera‘ tatu da mu očisti auto
- Polovica kaže da ne bi mogli promijeniti gumu
Istraživanje na 1250 vozača napravilo je osiguravajuće društvo Sterling Insurance.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....