ISTRAŽIVANJE JD POWER

Zadovoljstvo uslugama za vlasnike auta u SAD prvi put palo nakon 28 godina. Krivci: električni auti

J.D.-jeva analiza 64.248 vozača otkrila je da je zadovoljstvo uslugama bilo u prosjeku 42 boda niže za vozače električnih vozila

Punjenje Tesle, ilustracija

 Profimedia

Zagovornici električnih automobila reći će vam da je jedna od sekundarnih prednosti vožnje električnih automobila to što imaju manje pomičnih dijelova pa bi trebali biti pouzdaniji i zahtijevati manje putovanja do servisnog odjela lokalnog zastupnika.

Ali studija indeksa korisničke usluge J. D. Powera zabilježila je prvi pad zadovoljstva u 28 godina i pripisuje krivnju isključivo električnim vozilima.

image

Zadovoljstvo korisničke usluge, premium segment

J. D. Power

J.D.-jeva analiza 64.248 vozača otkrila je da je zadovoljstvo uslugom bilo u prosjeku 42 boda niže za vozače električnih automobila, kamiona i SUV vozila u odnosu na vlasnike vozila s motorom s izgaranjem, uglavnom zbog toga što je stopa opoziva dvostruko veća za EV-ove.

image

Zadovoljstvo korisničke usluge, segment masovnog tržišta

J. D. Power

Ispitanici su također izvijestili da servisni savjetnici u zastupništvima nisu bili toliko upoznati s električnim automobilima koliko su upoznati s vozilima s unutarnjim izgaranjem s kojima su navikli imati posla. "Industrija je bila hiperfokusirana na lansiranje i sada ti kupci dovoze svoja električna vozila na održavanje i popravke", objasnio je Chris Sutton, potpredsjednik maloprodaje automobila u J.D. Poweru.

image

Zadovoljstvo korisničke usluge, premium SUV segment

J. D. Power

"Segment električnih vozila ima potencijal potaknuti velika poboljšanja pogodnosti u načinu na koji korisnici servisiraju svoja vozila - ali još ne vidimo prednosti".

image

Zadovoljstvo korisničke usluge, segment SUV-ova i jednovolumena masovnog tržišta

J. D. Power

Vozači su također izvijestili da moraju duže čekati - prosječno čekanje na tržištu se povećalo s 1,3 dana na 1,9 dana u 2021., na 4,8 dana i 5,6 dana u studiji iz 2023. godine. S pozitivne strane, trgovci konačno priznaju da mnogi vlasnici više vole da ih se kontaktira putem SMS-a nego mobilnog poziva.

image

Zadovoljstvo korisničke usluge, segment kamiona

J. D. Power

J.D.-jeva CSI studija je u svojoj 43. godini, ali ono što izdvaja izvješće iz 2023. je to što su rezultati po prvi put raščlanjeni na segmente vozila.

Prošireni podaci pokazuju da je Subaru na vrhu tablice automobila za masovno tržište, Mitsubishi pokriva kategoriju SUV/monovolumena za masovno tržište, Lexus dominira i premium SUV-ova, a vlasnici Nissana zadovoljniji su svojom uslugom nego vozači bilo koje druge marke kamioneta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 21:32