Toyota Gazoo Racing je na Salonu automobila u Tokiju predstavila moćnu novu verziju popularnog GR Yarisa, službeno nazvanu GRMN Yaris. Nažalost, ovaj pakleni hot hatch proizvest će se u samo 500 primjeraka za japansko tržište. Standardni GR Yaris je doživio niz nadogradnji, a kao opcija se nude Circuit ili Rally paketi, a kod oba je "skinuta" masa.
Obje varijante Toyote GRMN Yaris imaju "bliži" omjer između brzina 6-stupanjskog ručnog mjenjača od standardnog automobila.
Stražnja sjedala su također uklonjena, a oba modela imaju puno toga izrađeno od karbonskih vlakana. Broj točkastih zavara također se povećao za 545 u usporedbi s GR Yarisom, što je rezultiralo poboljšanom krutošću karoserije, a postavljena su i nova Recaro sjedala.
Novi GRMN Yaris pokreće 1,6-litreni trocilindarski turbo motor iz standardnog modela koji postiže 268 KS (prema japanskim specifikacijama) i 390 Nm okretnog momenta, što je blagi porast u odnosu na 370 Nm standardnog GR Yarisa, a novi GRMN Yaris ima i mehaničke diferencijale s ograničenim proklizavanjem sprijeda i straga, umjesto Torsen diferencijala kod standardnog automobila.
Nadogradnje u paketu Circuit uključuju ugradnju BBS-ovih 18-inčnih alu naplataka po narudžbi, veće kočnice, nove Bilstein podesive amortizere, stražnje krilo od karbonskih vlakana, proširene bočne pragove, novi prednji spliter i 20 kg je lakši od standardnog GR Yarisa.
Verzija GRMN Yarisa s Circuit paketom također je dostupna s mat tamnosivom bojom koja će biti ograničena na samo 50 jedinica.
Što se tiče Rally paketa, on uključuje nove, čvršće amortizere i stabilizatore, štitnik motora i roll bar i također je 30 kg lakši od GR Yarisa.
Japanske cijene za GRMN Yaris počinju od preračunato od 55.000 eura, preko 64.000 eura za Rally paket i 64.700 eura s za Circuit paket. Toyota će pokrenuti lutriju za 500 sretnika kojima će se isporučiti automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....