NOVITET

Vozili smo Volkswagen Up! Gradski zvrk je odbacio njemačku hladnoću

Deset novih boja, novi dizajn naplataka i brojne mogućnosti personalizacije pretvaraju Volkswagenov graski zvrk u mališana koji na cesti ubire poglede, a s novim je turbobenzincem sa 90 KS i puno zabavniji u vožnji
 VW

Dok se konkurencija već godinama poput pauna razmeće šarenim dodacima, brojnim mogućnostima personalizacije i svim onim trikovima koji privlače kupce u gradskoj mikro klasi, Volkswagenov Up! nekako je u tom društvu uvijek djelovao previše racionalno i njemački hladno. No, sad je, nakon kure osvježavanja, i tome došao kraj. Naime, njemački mikro pragmatičar ne samo da se posve približio razigranoj i šarenoj konkurenciji poput Citroëna C1, Toyote Aygo ili Hyundaija i10, nego sad, usudili bi se kazati, čak ulazi i na teren Fiata 500.

Foto: VW

Vanjski izgled pritom nije doživio radikalne promjene, no vješto je osvježen kozmetičkim potezima na prednjem kraju s linijama koje sad djeluju oštrije, a novost su i usisnik zraka za hlađenje motora, kromirana lajsna maske te istaknutiji amblem, pa sad Up! djeluje sličnije Golfu i Polu. Straga pak, otkrivamo svjetla u tamnoj grafici i novu oznaku TSI, dok su bočni pokazivači smjera sad smješteni u retrovizore. Nadalje, već su prvi kilometri pokazali da se osvježavanje modela ne odnosi samo na estetiku već i da novosti ima i ispod haube.

Tako je postojeći atmosferski 1.0 litreni trocilindraš dobio turbo punjač zahvaljujući kojem sad raspolaže sa 90 KS i maleni Up! pretvara u sasvim ozbiljan auto koji vozi do maksimalnih 185 km/h i do stotke stiže za 9,9 sekundi, baš poput prvog Golfa GTi. U vožnji se dodatna snaga itekako osjeti, ali tek iznad 2000 okretaja, jer se dotad ne dešava baš ništa. No, uz vješt rad sa 5-stupanjskim, Volkswagenovski preciznim mjenjačem može se i uživati u dinamičnoj vožnji uz karakteristično frktanje trocilindraša.

Upravljanje zavojitim cestama automobilčićem dugim 3,6 metara pravi je užitak zahvaljujući preciznom upravljaču i tvrđe podešenom ovjesu što zajedno pruža i osjećaj sigurnosti. Na autocesti se, pak, s njim više ne morate vući desnom trakom, jer je zahvaljujući novoj injekciji snage sad sasvim ugodan i za lijevu traku i ugodnu bržu vožnju bez stresa. Volkswagen obećava potrošnju od 4,4 litre, no nama se ona prilikom krstarenja oko jezera Como ipak dohvatila 5, što je još uvijek više no prihvatljivo.

Vožnja je sad i još ugodnija i jednostavnija, jer je Up! dobio višefunkcijski upravljač i Climatronic, a tu je i konzola za pametni telefon kojom se lako spaja bluetoothom na aplikaciju Up! na telefonu koja objedinjuje sve funkcije od navigacije, putnog računala, radija, glazbenih datoteka... Uz doplatu tu je i kamera kao pomoć pri parkiranju, dok se na nedostatak mjesta u kabini ni prije nitko nije žalio, jer Up! ima najveću ponudu prostora za četvero u klasi. Na koncu, dotjeran, pametniji i s novim motorom koji pokazuje mišiće Up! se uspješno rješava imidža racionalne i neupečatljive gradske kutijice. U domaće salone stiže u kolovozu, a poznata je i cijena - 72.900 kuna.

Ukratko

U kokpitu je i praktična konzola za mobitel na koji se možete spojiti bluetoothom i tad na njemu pomoću aplikacije Up! upravljati navigacijom, putnim računalom, radijom...

Tri posebne boje krova, baš kao i paketi Design, Colour ili Up! Beats nude visoki stupanj individualizacije, a zahvaljujući audio sustavu Beatsa sa 300 W i 7 zvučnika Up! postaje i koncertna dvorana...

U vožnji okretan i vrlo upravljiv, novi 1,0-litreni turbak sa 90 KS maleni Up! do stotke tjera već za 9,9 sekundi

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 16:00