NOVITET

VOZILI SMO Renault Captur MALO VIŠE ŠMINKE, PUNO VIŠE OPREME I STILA

Ne kaže se bez veze da se dobitna kombinacija ne mijenja pa su u Renaultu zaključili da je uspješni Captur na pola životnog vijeka dovoljno malo ušminkati i podariti mu kvalitetnije materijale i nove sigurnosne i komforne opcije opremanja. I čini se da su potpuno u pravu
 Renault

Renault Captur na tržištu stoji bolje nego ikad. U prošloj 2016. godini sa 215.670 prodanih primjeraka bio je najprodavaniji model u svojoj klasi u Europi, a kako bi se takvi rezultati nastavili, Renault ga je nedavno otkrio u novom, osvježenom i dotjeranom izdanju. Osim novih boja u ponudi, kako za vanjštinu, tako i za unutrašnjost, vizualno se Captur malo približio Kadjaru pa ima novu masku hladnjaka s nešto više kroma. Tu su i diodna prednja svjetla Pure Vision i prepoznatljiva nova dnevna svjetla u obliku slova C u donjem dijelu branika. Zgodan su detalj, nadalje, i sprijeda i straga vidljive zaštite podvozja koje su tu kako bi istaknule Capturovu avanturističku stranu, a u ponudi je i opcija panoramskog krova, dostupna u kombinaciji s dvobojnom karoserijom.

Foto: Renault

Primjetne su i promjene u unutrašnjosti pa cijela kabina sada djeluje ozbiljnije, ali i komfornije. Plastika se doima kvalitetnijom, koža na upravljaču također, a i ručica mjenjača, među ostalim, dobila je donekle drukčiji izgled. Kotači su, ovisno o odabranom modelu, 16-colni ili 17-colni, a pogonsku ponudu novog Captura čine dva dizelska motora (dCi u verzijama s 90 i 110 KS), kao i dva benzinska (TCe 90 i Tce 120), a možemo ih po želji kombinirati s ručnim šeststupanjskim i EDC mjenjačima. Na pitanje je li što bilo mijenjano na ovjesu Renaultovi su nam inženjeri otkrili da je bilo određenih zahvata radi povećanja udobnosti, ali, iskreno, na kratkoj ruti u Kopenhagenu i okolici, gdje smo ga imali prilike iskušati, bilo je teško objektivno ocijeniti ima li tu primjetnih promjena. Razlike u osjećaju u vožnji ipak donekle ima, no za to su ovdje, čini se, više zaslužna nova sjedala s boljom bočnom potporom (presvlake se i dalje mogu skidati i prati) negoli ovjes ili, primjerice, sustav Grip Xtend koji je u Capturu dostupan ovisno o odabranom paketu opreme.

Kao što smo i očekivali, popis raspoloživih paketnih i doplatnih elemenata primjetno je duži, a Captur se pritom može pohvaliti i sustavima koje dosad nije imao u ponudi. Primjerice, kupcima je sada dostupan Blind Spot Warning, tu su te ulazak i startanje motora bez ključa, a audiosustav Bose na raspolaganju je u kombinaciji s najnovijom verzijom Renaultova R-Linka.

Parkiranje, nadalje, nije problem ni u gradskim gužvama, jer osim stražnjim senzorima Captur se može opremiti i prednjima, kao i parkirnom kamerom. Za one kojima pak u pojedinim situacijama ni to nije dovoljno postoji i mogućnost poluautomatskog parkiranja Easy Park Assist, i to za paralelna, bočna i kosa parkirna mjesta. U Hrvatskoj Captur očekujemo već potkraj ovog mjeseca, a cijene bi trebale ostati jednake kao i dosad ili tek djelomično biti izmijenjene. Osnovni modeli ZEN startaju na praktički jednakih 124.400 kuna za TCe 90, odnosno 139.400 kuna za dCi 90.

Ukratko

Uočljive zaštite podvozja i sprijeda i straga jasno ističu Capturovu avanturističku stranu. Novost su i diodna svjetla Pure Vision te prepoznatljiva nova dnevna svjetla u obliku slova C u donjem dijelu branika. Plastika se doima kvalitetnijom, koža na upravljaču također, a i ručica mjenjača dobila je nešto drukčiji izgled

Pogonsku ponudu Captura čine dva dCi motora s 90 i 110 KS te dva TCe benzinca s 90 i 120 KS. Mjenjači su EDC ili ručni sa šest stupnjeva prijenosa

Osim novih boja u ponudi vizualno se Captur približio Kadjaru pa ima novu masku hladnjaka s nešto više kroma

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 03:27