Klasa malih gradskih automobila ili A-segment sve je popularniji u Europi, a među najpopularnije modele spadaju Fiat Panda, VW Up, Renault Twingo, Toyota Aygo… Sada se društvu priključuje potpuno novi Hyundai i10 koji je dizajniran, projektiran i izrađen u Europi, za europske kupce. Novi mališan postavlja nove standarde, a donosi više nego solidnu prostranost za klasu, visoku razinu udobnosti i sigurnosti poput automobila iz broj veće klase. U to smo se uvjerili vozeći od Zagreba do Portoroža u Sloveniji i nazad s modelom 1.2i, a iznenadila nas je pritom i odlična izolacija koja posljedično donosi nisku razinu buke na autocesti, uz osjećaj kao da je auto izrađen od ‘jednog komada’, Po pitanju izgleda također nemamo zamjerki - novi je Hyundaijev mališan skladnih proporcija s dotjeranim linijama koje naglašavaju atletsku formu modela koji je duži, širi i niži u odnosu na njegovog prethodnika.
Unutrašnjost je istini za volju više racionalna nego razigrana, a za upravljačem se sjedi odlično bez obzira na visinu vozača, dok je ergonomija uzorna. Veće dimenzije karoserije nove generacije i10 osiguravaju jednu od najprostranijih putničkih kabina u klasi, kao i najveći prtljažnik u klasi, od 252 litre. Dostupno je do 1046 litara kada se preklope stražnja sjedala – što je također najbolja vrijednost u klasi. U oči upada i visoka razina kvalitete izrade. Također, nudi se širok izbor opcija presvlaka sjedala u odnosu na ranije viđene. Po pitanju pogona, a s obzirom na to da se na europskim tržištima u 90 posto slučajeva traže benzinski motori, Hyundai nudi dva: 1.0 i 1,25-litrene benzince s dva bregasta vratila u glavi motora (DOHC) i dvostruko kontinuiranim podešavanjem otvaranja ventila (CVVT). Manji postiže 66 KS pri 5500/min uz najveći okretni moment od 94 Nm pri 3500/min. S ovim motorom i10 brzinu od 100 km/h iz mirovanja hvata za 14,9 sekundi i vozi od 155 km/h.
Prosječna potrošnja iznosi 4,7 litara, a vrijednost CO2 108 g/km. Ovaj će motor biti opcijski dostupan s ukapljenim naftnim plinom (LPG) kao tvornički ugrađena opcija. Snažniji četverocilindarski 1,25-litraš postiže 87 KS uz okretni moment od 120 Nm. Prosječna potrošnja iznosi 4,9 litara, a vrijednost CO2 114 g/km. Oba motora dolaze sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Po pitanju aktivne i pasivne sigurnosti sve je tu: šest zračnih jastuka, ABS, ESC i VSM sustavi kontrole kočenja, stabilnosti i upravljanja. Oprema za udobnost je također bogata već od osnovnog paketa iStart koji donosi ručno podesiv klima uređaj, radio CD MP3 sa 4 zvučnika, središnje zaključavanje, servo upravljač, putno računalo… Cijena početnog modela i10 1.0 iStart iznosi 79.990 kuna, a snažnijeg modela i10 1.2 s posebnom opremom Go Brasil 87.170 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....