Sve to kako smo se i sami mogli uvjeriti na autocestama u okolici Münchena te na nekadašnjem vojnom aerodromu Pferdsfeld, do punog izražaja dolazi tek kada to vozač od ove Astre uistinu i zatraži.
Pravo lice OPC-a
S pritiskom na tipku OPC (postoje još i modovi Normal i Sport), automobil koji je do tog trenutka sasvim uspješno igrao ulogu još jednog gotovo običnog obiteljskog kompakta, pokazuje svoje pravo lice.
Odaziv na gas postaje izravniji, ovjes tvrđi, a upravljač direktniji, dok inače bijelo osvijetljena instrumentna ploča - slično kao i kod nekih drugih kućnih modela koji se vole predstavljati sportskima - poprima jarkocrvenu boju.
Nervozni prethodnik
Uz asistenciju 6-stupanjskog ručnog mjenjača maksimalna brzina iznosi 250 km/h, a ubrzanje 6 sekundi. No pritom je znatno vozljiviji od svog prilično nervoznog prethodnika te se doima mnogo ozbiljnijim i općenito kompletnijim automobilom. Unatoč tome što dvolitreni turbobenzinac nosi titulu motora s najjačom specifičnom snagom po litri obujma, u prosjeku troši nevelikih 8,1 l/100 km.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....