ASTRA OPC

VOZILI SMO Najsnažnija Astra u lovu na Golf GTI

Iako pritom i izgleda sjajno, njegov izgled i spomenute gole brojke samo su dio vrijednosti zbog kojih ovaj Opel privlači pažnju. Astra OPC razvijana je pod stručnim vodstvom bivšeg DTM prvaka Volkera Stryceka, brušena je dakako na Nurburgringu, a osim sasvim novog prednjeg i dorađenog stražnjeg ovjesa, tu su i veće i snažnije Brembo kočnice, hidraulički umjesto električnog servoupravljača, poseban ispuh specifičnog zvuka i Drechslerov limited-slip diferencijal.

Sve to kako smo se i sami mogli uvjeriti na autocestama u okolici Münchena te na nekadašnjem vojnom aerodromu Pferdsfeld, do punog izražaja dolazi tek kada to vozač od ove Astre uistinu i zatraži.

Pravo lice OPC-a

S pritiskom na tipku OPC (postoje još i modovi Normal i Sport), automobil koji je do tog trenutka sasvim uspješno igrao ulogu još jednog gotovo običnog obiteljskog kompakta, pokazuje svoje pravo lice.

Odaziv na gas postaje izravniji, ovjes tvrđi, a upravljač direktniji, dok inače bijelo osvijetljena instrumentna ploča - slično kao i kod nekih drugih kućnih modela koji se vole predstavljati sportskima - poprima jarkocrvenu boju.

Nervozni prethodnik

Uz asistenciju 6-stupanjskog ručnog mjenjača maksimalna brzina iznosi 250 km/h, a ubrzanje 6 sekundi. No pritom je znatno vozljiviji od svog prilično nervoznog prethodnika te se doima mnogo ozbiljnijim i općenito kompletnijim automobilom. Unatoč tome što dvolitreni turbobenzinac nosi titulu motora s najjačom specifičnom snagom po litri obujma, u prosjeku troši nevelikih 8,1 l/100 km.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 07:22