STIGAO U HRVATSKU

VOZILI SMO: NAJLJEPŠA C-KLASA s okusom plemenite S-klase Coupe

Nova C-klasa Coupé privlačna je oku i sjajna u vožnji pa se vrlo lako zavlači pod kožu vozaču
 FOTO: Mercedes-Benz

Takvu smo sjajnu stražnjicu već vidjeli, a poznata nam je i bočna linija... No, tako i treba biti. Za razliku od prethodnog Mercedesa C-klase Coupé, koji je djelovao tek poput obične C-klase sa dvojim vratima, novi je izgledom puno više neovisniji od brata sa četiri - isti su im tek poklopac hladnjaka i prednji blatobrani.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Mercedes je tako, čini se, dobio još jednog izuzetnog lovca na poglede koji se šepuri elegantnom linijom krova, vodoravnim stražnjim svjetlima po uzoru na S-klasu Coupé, visokim bočnim stranicama i sveukupno s jako puno šarma, pa u klasu donosi glamur i plemenit nastup dva broja većeg S-klasa Coupéa. A osim što se stilom odmakao od prethodnika, novi Coupé ga nadmašuje i mjerama: 9,6 cm je duži i 4 širi, a produljen je i međuosovinski razmak (+8 cm).

Uživo djeluje kao da je sazdan od jednog komada, a dizajner Robert Lesnik ponosno nam je nekoliko puta pažnju skrenuo na visoke stanice vrata, malene bočne ostakljene površine i široke bokove. Da je riječ o pravom coupéu osjeća se i za upravljačem, koji je za ovu priliku još sportskije oblikovan, sa zaravnatim donjim dijelom, dok su nova sportski profilirana sjedala s brojnim mogućnostima namještanja (i s puno bočne i potporom za bedra), iznimno udobna i na dugim relacijama.

Doduše, nešto je i trebalo stradati za tako sjajan nastup, pa preglednost straga nije osobita, a odrasli putnici na stražnjoj klupi (s zamornim, preokomitim naslonom) oskudijevaju s prostorom za koljena i glave. No, ne treba cjepidlačiti, ipak je to coupé, a po tom pitanju nisu bolji ni njegovi glavni konkurenti Audi A5 i BMW serije 4.

Isprobali smo izvedbu 250d, sa 2,1-litrenim 4-cilindarskim turbodizelašem (sa 204 KS i 500 NmI i novim automatskim mjenjačem 9G-Tronic. Po deklaraciji troši 4,2 litre, o nama je na kombiniranoj ruti naselje-autocesta-lokalna cesta pio oko 6, a na brdskim cestama u zaleđu Malage i do 7 litara. Nakon što se na autocesti dokazao kao Mercedesovski udoban krstaš, posebno u načinu rada Comfort (prvi je u klasi koji se može naručiti s podesivim zračnim ovjesom!), na brdskoj cesti u postavci Sport pokazao se iznenađujuće agilnim.

Upravljač pritom pruža pravovremene povratne informacije s asfalta, baš kako i treba biti kod jednog sportskog coupéa. A i motor, koji odlično surađuje s mjenjačem, uvijek ima dovoljno momenta i snage za sportski orijentiranu vožnju... Prodaja u Hrvatskoj započinje tijekom prosinca, a cijene se kreću od 301.200 kuna, koliko stoji uvodni benzinac C180 (156 KS), dok dizelski C 220d (170 KS) i C 250d (204 KS) kreću sa 313.000 i 370.000 kuna.

DETALJI I DOJMOVI

Koliko je novi Mercedes C-klase Coupé udoban na autocesti toliko je i sportski nastrojen u vožnji zavojima, a prvi u klasu dovodi i opciju prilagodljivog zračnog ovjesa

Rezervirano za Coupé: horizontalna stražnja svjetla nakon S-klase Coupé i GLE Coupéa sad i na C-klasi Coupé. Iz limuzine već poznajemo i 2,1-litreni dizelaš od 204 KS

Nekoliko je paketa opreme, a najatraktivniji je AMG Line s 19-colnim naplacima, koji sjajno odgovarju uz sportski nastrojen novi Coupé

U odnosu na C-klasu limuzinskog oblika, kod ove Coupé izvedbe tek su prednji blatobrani i poklopac motora ostali identični

Hrpa plemenite opreme: aktivni tempomat, sustavi za sigurnost Distronic Plus te za udobnost i povezivost Navi Command Online, uz koji dolazi i veći zaslon središnjeg ekrana...

Uz dizelski C 250d dolazi isključivo 9G-Tronic automatski mjenjač sa 9 stupnjeva, kojim se može upravljati i putem uški smještenih iza upravljača

COUPÉ C 250D

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 2143 ccm

Snaga 204 KS pri 3800/min

Moment 500 Nm pri 1600-1800/min

Dimenzije 468,6 x 181 x 140,5 cm

Osovinski razmak 284 cm

Pogon stražnji

Mjenjač automatski, 9 stupnjeva

Brzina 247 km/h

0-100 km/h 6,7 sekundi

Potrošnja 4,2 l/100 km

Ispuh CO2 109 g/km

OSTALI MOTORI

Benzinski C 180 (156 KS), C 200 (184 KS), C 250 (211 KS), C 300 (245 KS)

Dizelski C 220d (170 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 11:15