
Ako gradske vlasti žele potaknuti ljude na korištenje javnog prijevoza, najbolji način je da taj prijevoz bude brz i pouzdan. No, u većini gradova događa se suprotno, autobusi i tramvaji često zapinju usred prometne gužve i dolazak do cilja ne ovisi o njima.
Čak i kada postoje posebne vozne trake predviđene za javni prijevoz, bahati pojedinci ne mare za pravila nego ih najnormalnije koriste.
Takvoj praksi stali su na kraj u New Yorku gdje su gradske vlasti krenule u obračun s bahatim pojedincima koji koriste trake za vozila javnog prijevoza.
Na gradskim autobusima u New Yorku trenutno je oko 450 kamera koje mogu snimiti i kazniti vozače koji blokiraju traku za autobuse, a novim proračunom drastično će se povećati broj kamera.
Prema predviđenom proračunu, kamere stižu u novih 600 autobusa s kojima će biti pokriveno oko 85 posto svih traka za gradske autobuse.
Kako navode tamošnji mediji, kamere snimaju registarske oznake, fotografije i videozapise, zajedno s informacijama o lokaciji i vremenu, a sve se šalje u bazu na pregled i obradu gdje se procjenjuje treba li vozač koji blokira traku dobiti kaznu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....