![Tvornica električnih automobila (ilustracija)](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2025/02/01/k_30520055_640.jpg)
Na današnjem sastanku osoblja u Wolfsburgu, Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagena, iznio je planove za budućnost marke. Zaposlenici su također mogli prvi put pogledati dizajn budućeg osnovnog modela marke Volkswagen koji bi trebao koštati manje od 20.000 eura. Je li ovo prva slika ID.1?
"Nakon pregovora u prosincu, pokrenuli smo najveći plan za budućnost u povijesti Volkswagena," rekao je Schäfer, "Slijedimo ambiciozan kurs za postizanje naših zajednički dogovorenih ciljeva na obvezujući način. Ključni korak u tome je učiniti e-mobilnost privlačnom za sve, to je obećanje našeg brenda”. Istodobno je predsjednik Uprave Volkswagena naglasio kako Wolfsburg ostaje središte inovacija i stručnosti u proizvodnji i utvrdio da će glavni pogon postaviti nove standarde u proizvodnji automobila.
Prije nešto manje od dvije godine, u ožujku 2023., predstavljena je studija ID.2all , električni pandan Polu, koji bi trebao koštati manje od 25.000 eura. Novi osnovni model, mogući ID.1 s početnom cijenom manjom od 20.000 eura, bit će prikazan javnosti početkom ožujka, također u konceptnoj verziji. Svjetska premijera serijske verzije zakazana je za 2027. godinu. Thomas Schäfer je auto komentirao riječima: “Pristupačan, visokokvalitetan, isplativ električni Volkswagen iz Europe za Europu. Ovo je Liga prvaka u proizvodnji automobila!”
Od pokretanja obitelji proizvoda ID 2019. godine, Volkswagen je prodao ukupno više od 1,35 milijuna ID-a. Prošle godine marka Volkswagen prodala je 383.100 potpuno električnih vozila.
Šef marke Schäfer također je opisao što će se sljedeće dogoditi u glavnoj tvornici u Wolfsburgu: „Tvornica u Wolfsburgu ima jasnu buduću perspektivu. Pristankom na premještanje proizvodnje Golfa u Meksiko, stvaramo prostor za moderne tehnologije. U Hali 54 bit će uvedeni novi proizvodni procesi. Tamo želimo proizvoditi električnog nasljednika Golfa na novoj SSP platformi, kao i električni T-Roc. Čineći to, Wolfsburg postaje glavni grad naše nove potpuno električne kompaktne klase.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....